eitaa logo
سارا و اردك. ‌
292 دنبال‌کننده
617 عکس
59 ویدیو
2 فایل
بیاید دور هم نون بخوریم.💞🍞 کپی؟ سر پل صراط همدیگه رو میبینیم. همواره پاسخگو؛☁🦕 @pastilkhanoom خونه جنگلی،محل تقدیمی و ناشناس؛ @jangalpastili یا ایها الذین سین نزن،سریعا لف. مذکر های محترم گمشید بیرون.
مشاهده در ایتا
دانلود
خب مرتیکه احمق بگو نویل دزدید.
میخوام روزی سه بار قربون دراکو برم.
دیگه بعدنی وجود ندار-
سارا و اردك. ‌
دارم هری پاتر ریواچ میکنم چیچی میگویی.
اونو جدی گفتم. اگه تا اون موقع ایشالا اینجا برپا بود و من انجام ندادم بزنید تو گوشم. -مامان‌سالادی.
دامبلدور در متاسف ترین حالت ممکن.