هدایت شده از بیداری ملت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شناسایی و برخورد با هنجارشکنان در نزدیکی شهر قم
❌️افرادی که اخیرا در یکی از مجتمعهای رفاهی در نزدیکی شهر قم کشف حجاب و فیلم این اقدام خود را برای شبکههای خارجی ارسال کردند توسط حافظان قانون، شناسایی و دستگیر شدند.
🎬 #بیداری_مدیا برای بیداری وجدانها👇
https://eitaa.com/joinchat/1631191141C7748daa5f6
هدایت شده از بیداری ملت
قابل توجه شورای نگهبان
🔰دو صورت بیشتر ندارد:
🔻یا اینکه این نماینده، اطلاع ندارد که براساس مبانی دینی و اصول انقلاب، در موضوع #حجاب، فقط نمی توان به کار فرهنگی بسنده کرد.
👈 در اینجا این سوال پیش می آید که چگونه چنین موضوع بدیهی را نمی داند و آن گاه برای بیش از 80 میلیون نفر در حال قانونگذاری در موضوعات مختلف است⁉️
این در حالی است که برای مثال در این زمینه ها با یک جستجوی ساده می توان نظر امام ره، رهبر انقلاب و سایر فقها را جویا شد. مثلاً رهبر انقلاب می فرمایند:
« اسلام مرتکبِ منکر را نصیحت و هدایت می کند؛ اما حد هم برای او می گذارد. با صِرف زبان و توصیه #نمیشود کاری کرد. قدرت نظام باید جلوِ سیرِ فحشا و فساد را بگیرد »
https://khl.ink/f/3076
یا در جایی دیگر می فرمایند:
« مردم باید متدین بشوند؛ در این شکی نیست. البته از طریق درست و به شکل درست. اینهم که حالا کسی بگوید «در اسلام در این زمینه زور وجود ندارد» حرف درستی نیست؛ [پس] این حدودشرعیه چیست؟ این «فَاجْلِدُوا... مِائَةَ جَلدَة» یا «فَاجلِدوهُم ثَمانینَ جَلدَة» پس چیست؟ اینها همان زور است ».
https://khl.ink/f/37721
🔻صورت دوم این است که این نماینده از واقع مسأله مطلع است و عامداً آب در آسیاب #دشمن و #ولنگاران می ریزد. در اینصورت هم واویلاست.
◀️ در هر دو صورت، این افراد، صلاحیت حضور در جای مهمی مانند مجلس شورای اسلامی را ندارند.
⚠️در واقع، فتنه اخیر، آزمون خوبی برای مشخص شدن افراد مسأله دار است و شورای نگهبان نباید در #عدم_صلاحیت این افراد برای نمایندگی مجلس، ذره ای تردید کند.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
📝 درسنامه روانشناسی اسلامی
✏️ دکتر سید علی مرعشی
🤔 نقد دوگانه سازی میان علم و دین(۲)
🔻در جامعه ما افرادی با مشاهده تعارض میان علم پوزیتیویستی و یک دین خرافی مانند مسیحیت تحریف شده، به اشتباه و شتاب زده به این نتیجه کلی رسیده اند که تمامی ادیان، با علم در تعارض بوده و اساساً آموزه های دینی، به کلی "غیر علمی" هستند.
🔻بی تردید روحیه تقلیدگرایی و شیفتگی نسبت به تمدن غربی، به این مشکل دامن زده و به این نتیجه گیری منتهی شده است که چون «علم غربی» با «دین غربی تعارض دارد، پس لابد هر دینی با هر علمی ناسازگار است و لابد ما مسلمانان نیز به همین مسئله مبتلا هستیم. البته باید انصاف داد که اگر معرفی هستی شناسی و انسان شناسی یونانی به جای هستی شناسی و انسان شناسی اصیل اسلامی منجر به تقابل علوم تجربی و دنیای اسلام با یکدیگر شود جای آن شگفتی نیست همان بلایی که ورود دیدگاه های یونانی به مسیحیت، بر سر آورد.
🔻 زیرا جهان بینی های یونان باستان در بسیاری از موضوعات با یافته های عینی و علمی مطمئن ناسازگارند اما هستی شناسی و انسان شناسی اسلامی سره و فارغ از پیش فرض های یونانی تعارضی با یافته های تجربی مطمئن پیدا نمی کنند.
📘 درسنامه روانشناسی اسلامی، ص ۴۳
👈 ادامه دارد...
↗️برای✌️نفر از دوستان ارسال کنید.
➕به جمع فاتحان بپیوندید 👇
🌐 fatehan.net
🆔 @fatehan_net
در توزیع نرمال اجتماعی، همواره افرادی که در محدوده بیش از دو انحراف معیار از میانگین جامعه قرار میگیرند تمایل به افراط یا تفریط دارند. به عبارت دیگر در برابر هر قانونی چیزی حدود سه درصد مردم تمایل به نافرمانی دارند. این عده با فرهنگسازی به راه نمیآیند. بلکه برای این گروه اندک باید چوب تری باشد تا فرمان بیاورند. این منحصر در قانون حجاب نیست. قوانین راهنمایی و رانندگی، قوانین مالیات، قوانین تحصیلی و ... همه همینطور هستند. حذف چوب تر سبب میشود گروه نافرمان تکثیر شوند و جامعه سر از آنارشی و هرج و مرج درآورد.
کسانی که از برخورد با متخلف نگران میشوند اگر توجه داشته باشند که متخلف همواره اقلیتی ناچیز است دیگر نگران نخواهند شد مگر آنگه نگرانی واقعی آنها چیز دیگری باشد!!!
https://eitaa.com/SAmarashi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌در تقویم آمریکا یک روز بنام "حسین" ثبت است😳
🔶چرا اینارو به ما نمیگن؟!😐
#غرب_بدون_روتوش
#امنیت_اتفاقی_نیست
#حجاب
#کانال_سایبری_عصای_موسی
#نشر_حقیقت_در_سطح_جامعه
🔶🔷https://eitaa.com/joinchat/3262251209Cf9e49b501b
هدایت شده از حمیدرضاابراهیمی|گامینو
🔥ضوابط پوشش رسمی، نقطه اشتراک همه دانشگاههای دنیا
🔻رعایت #پوشش_رسمی بر اساس #Dress_Code مصوب دانشگاهی و مراکز آموزشی در سراسر دنیا موضوعی کاملا منطقی و پذیرفته شده است.
🔻بنابراین اینکه گروهی بر خلاف رویه قاطبه دانشجویان فرهیخته و باایمان کشور، به اسم دانشجوی هنر فلان دانشگاه بخواهند در برابر حکم صریح الهی حجاب و قانون مصوب پوشش گردنکشی نمایند قطعا قابل پذیرش نیست.
🔻به عنوان نمونه سال گذشته در همین ایام(May2022) در کشور کانادا که قبله آمال برخی غربگرایان هم هست، پلیس تعدادی از معترضین به پوشش در یک مرکز آموزشی را بازداشت کرد تا جایی که شدت عمل پلیس کانادا موجب برخی انتقادات شد(تصویر بالا).
🔻شأن شریف دانشگاهیان پیشرو بودن در فرهنگ قانومندی و تقویت فرهنگ اسلامی است و قطعا تضمین سلامت محیط علمی اقتضا میکند از ضوابط مصوب پوشش حتی یک میلیمتر هم نباید عقب نشینی کرد.
#حجاب
✍حمیدرضا ابراهیمی
✅ گامی نو: اورژانس تحلیل های فرهنگی، سیاسی👇
@Gaami_no
هدایت شده از سربازان گمنام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥۱۴۰۰ ساله نمیتونند پنهانش کنند
#علی_مولا
☫به جمع سربازان گمنام بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3617980416C11748e2114
بنی امیه در چهار فاز با اسلام جنگیدند.
فاز اول فاز ابوسفیان:
در این مرحله بنی امیه تلاش کردند اسلام را در نطفه خفه کنند و از پاگرفتن آن جلوگیری کنند. در این فاز مخالفت آنها با ظاهر و باطن اسلام بود. برخورد اردوگاه اسلامی در این فاز مقابله آشکار تا پیروزی بود (پیامبر ص).
فاز دوم فاز عثمانی:
در این فاز تلاش شد اسلام بگونه ای تاویل شود تا با اشرافیت بسازد و طبقه اشرافی که بنی امیه خود را از آن میدانست احیا شود. خاصه خواری و باندبازی از ضروریات و خصوصیات این دوره بود. برخورد مرکزیت حقیقی اردوگاه اسلام در این فاز نصیحت و عدم تأیید بود تا مردم به آگاهی برسند (امیرالمؤمنین ع).
فاز سوم فاز معاویه:
در این فاز دیکتاتوری اشراف به اوج رسید و اسلام به کلی از محتوا تهی شد. اما ظواهر اسلام حفظ شد. برخورد مرکزیت حقیقی اردوگاه اسلام در این فاز مماشات و صبر استراتژیک بود (امام حسن ع).
فاز چهارم فاز یزید:
بنی امیه به تقابل آشکار با باطن و ظاهر اسلام برخواست و چون ظواهر دین نیز در معرض خطر افتاد مرکزیت اردوگاه اسلام نیز به تقابل آشکار پرداخت تا امت بیدار شود (امام حسین ع).
فاز اول را میتوان معادل انقلاب سال ۵۷ دانست. فاز دوم معادل دولت هاشمی رفسنجانی، فاز سوم معادل دولت روحانی و فاز چهارم مقابله آشکار با ظواهر اسلامی مانند حجاب و تئوریزه کردن مماشات با آن است. در فاز چهارم امام حسین علیه السلام به بهای بقای ظاهری خود از ظواهر دین عبور نمیکند.
ما امروز در فاز یزیدی هستیم.
https://eitaa.com/SAmarashi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بشین بذار آدم بیاد سراغت
https://eitaa.com/SAmarashi
💢اشاعه معنویت اومانیسممحور در فضای مجازی
🔉 تبلیغ کتابهای سردمداران معنویتهای کاذب در برخی کانالهای تلگرام
👈برخی کانالهای تلگرام با مضمون مدیتیشن و چاکرادرمانی(که اغلب وابسته به جریانهایی چون «ریکی» و مانند آن هستند) با معرفی و تبلیغ کتابهای افرادی چون «اکهارتتوله»، «کاترین پاندر» و امثالهم به اشاعه معنویتهای سکولاریستی و «اومانیسممحور» غربی میپردازند.
✍️تأکید بر مفاهیمی چون قانون جذب، مراقبه(به جای عبادت)، نیروی کائنات(یا آنچه شعور کیهانی خوانده میشود)، قدرت تلقین، نیروی درون، چاکرادرمانی، قدرت «کارما» و «دارما» و...، از محوریترین مباحث ارائهشده در کانالهای مزبور است که نخستین و مهمترین اثر آن، کنار گذاشتن خداوند و قدرت لایتناهی او و جایگزین ساختن آن با نیروی کائنات و قدرت درون میباشد.
✍️خلاصه کردن عبادت در مراقبه که با دستورالعملهایی خاص و تکرار جملات و عباراتی مشخص همراه است، از مهمترین وجوه زاویه این -به اصطلاح- معنویتهای ارائهشده با معنای عبادت در دین مبین اسلام میباشد. برگزاری مراقبههای گروهی در ساعات خاصی از شبانهروز و تمرینهای عملی (مثل مراقبه با شمع و...)، همچنین کارگاههای آموزشی و جلسات سخنرانی(که اغلب با دریافت هزینه از کاربران صورت میگیرد)، در همین راستا صورت میپذیرد.
✍️همانگونه که اشاره شد، مدیران کانالهای مذکور با تعلیم مبانی فکری افرادی چون اکهارت توله و کاترین پاندر، اسکاول شین،لوییز هی، وین دایر و... همان ایدئولوژی انسانمحور غربی را تبلیغ میکنند که بر نیروی درون و خودخدایی، تأکید داشته و انسان و کامجوییهای مادی او را به عنوان غایت آمال و مطلوب نهایی معرفی میکند.
✍️حالآنکه، تجربه تلخ غرب در این زمینه و سردرگمیهای انسان ماشینی عصر کنونی، خود شاهدی است بر شکست این رویکرد فکری. بیجهت نیست که سردمداران جریان سرمایهداری میکوشند برای مقابله با این خلأ معنوی و بهت انسان تربیتشده در این نظام مادهگرا، جریانهای بهظاهر معنوی را با پوششهای فریبنده راه اندازند و این چرخه باطل همچنان ادامه مییابد و قربانی نهایی آن کسی نیست جز انسان فریبخورده عصر جدید.
#مراقبه
#چاکرادرمانی
#ریکی
#معنویتهای_کاذب
https://eitaa.com/antihalghe
37.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥سینه سپر کردگان انقلاب در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن....
این سخنان رهبرانقلاب مربوط به ۵ سال پیش در پاسخ به شهید خوش لفظ میباشد
تقدیم به مجاهدین گمنام فرهنگی جبهه انقلاب
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از گزیدهها gozideha1404@
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺چرا حجاب نمیتواند اختیاری باشد؟
🎤استاد رحیمپور:
ممکنه کسی بگوید که اصلا من میخوام برم به جهنم! میگیم خب میخوای بری،برو! ولی نمیزاریم دیگران را هم با خودت ببری به جهنم!!
🔻هر گناهی آزاد بشه، گناهکاران بیشتر میشن!
مواد مخدر آزاد بشه، معتادان بیشتر میشوند!!
🔻شیوه پوشیدن لباس در جامعه، یک کار خصوصی نیست!!
🔻لباس زنان در زمان اشکانیان، ساسانیان، هخامنشیان در ایران به چه شکلی بوده است!!
🖇به گزیدهها بپیوندید.
@Gozideha1404
دنیا از چهارشنبه های سفید مصی، رسیده به چهارشنبه های باحجاب در دانشگاهی در آمریکا✌🏻
🗣فائزه طلایی( اکانت جدید)
🆔 @Clad_girls
27.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دلیل ترویج بی حیایی و بی عفتی توسط دشمنان چیست؟
⁉️ دلیل پشتپرده اینکه دشمن در این مقطع سیاسی عفاف و حجاب را هدف قرار می دهد چیست؟!
‼️ چرا فقط یک نفر باید فریاد بزند که هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی؟ بقیه کجا هستند؟!
🎙حجتالاسلام حاج احمد پناهیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روزی نیست یک کلیپ از وحشی بازی های این بی حجاب ها رو تو مجازی نبینیم..
اما فقط یک کلیپ از سطل ماست یک تندرو منتشر میشه کل اسلام زیر سوال میبرن...
دینشون هم مثلا انسانیته...😒
⚪
🔴 *چگونه ضعف عزم و تصمیم در جمهوری اسلامی و تاخیر و تعلل، پیشران بیحجابی میشود؟*
تمرکز بر نظرسنجیها به دلایلی سم مهلک برای تصمیمگیری های امروز بخصوص در عرصه فرهنگ است اما حال که برخی مدیران علاقه زیاد به سرکشیدن این سم دارند، بد نیست به این نکته توجه کنند:
🔴 پژوهشکده باقرالعلوم(علیه السلام) در یک نظرسنجی در خرداد ماه از 992 نفر بیحجاب در شهر تهران در یکی از پرسشهای به این نتیجه رسیده که *60.8 درصد از این جمعیت، تمایل به تجربه را دلیل وضع پوشش خود دانستهاند.* مضاف بر اینکه 23.6 درصد هم گفتهاند نظری ندارند.
از نگاه مطالعات روانشناختی الگوی گسترش یک کنش هنجارشکنانه(حالا هر فرهنگ و هر نوع هنجارشکنی) چیزی مشتمل بر 5 مرحله عمده است ⬇️
1️⃣ تصور بیهزینه بودن رفتار
فرد هنجارشکن احساس میکند هنجارشکنی عواقبی در پی ندارد و فضا برای آن مساعد شده است.
2️⃣ ادراک قدرتمند بودن
فرد بعد از هنجارشکنی و اقدام خلاف عادت، احساس برتری، شجاعت و غرور میکند.
3️⃣ ایجاد حلقه خودتاییدی
بعد از این این افرادی که اکنون خود را قدرتمند و قهرمان میپندارند، یکدیگر را پیدا میکنند یا افرادی که هنوز جرآت اقدام ندارند آنها را تحسین میکنند.
4️⃣ اداراک قدرت
این حلقه ها و تحسینها، مجددا به ادراکی از قدرت و احساس حمایت منجر میشود و هنجارشکنان را بیشتر تشجیع میکند.
5️⃣ هنجارشکنی شدیدتر
این احساس قدرت مضاعف، هنجارشکنان را به سمت اقداماتی ساختارشکنانهتر سوق میدهد.
جمعیت زنان بیحجاب نسبت به کل در اقلیت است و از بین این اقلیت هم حداقل در این نظرسنجی اغلب در حال استمزاج از شرایط و وضعیت هستند و خود را در مقام تجربه میدانند. اینجا نوبت حاکمیت کشور است که با ایفای نقش، این تجربه را به نحو صحیح شکل دهد و به سمت درست آن هدایت کند.
اما جمهوری اسلامی فعلا مشغول *لایحه بازی* است. نظام تصمیمگیری کشور با تعللهای بیجا و ابتکارهای بسیار ضعیف نه حتی مانع این الگو نشده بلکه مانند پیشران آن عمل کرده است. ای کاش پلمپ نمیکرد اگر قرار بود فقط پلمپ باشد و آنهم دو سه روز و ای کاش با بیحجابی مبارزه نمیکرد اگر قرار است فقط با دوربینهای هوشمند این کار را بکند.
ای کاش اینقدر نترسد؛ ای کاش اینقدر به کشف حجاب کننده و مخالفان حجاب هویت ندهد. ای کاش رئیس مجلس نگوید حتی نظر مخالفان را هم باید بشنویم. ای کاش به جای کنترل بیحجابی تمام هموغمشان کنترل خشم متدینین و سرکوب خاموش آنها نباشد.
*شالهای روی شانه، استمزاج از حکومت است* ؛ میخواهد ببیند نظام سیاسی چقدر مایهی اعمال فرامین خود را دارد. تا اگر ندارد، همچنان شال را روی شانه نگه دارد و بعد از گذشت مدتی حتی روی شانه هم نیاندازد. و بعد از شال و حجاب هم هدفهای دیگری هست که به سوی آن روانه خواهند شد...
⚪آماج - @bagheri_amaaj
هدایت شده از گروه علمی فرهنگی فتح
📝 درسنامه روانشناسی اسلامی
✏️ دکتر سید علی مرعشی
🤔 نسبت علم دینی با واقع گرایی، نسبی گرایی و شکاکیت
🔻ذهن گرایی یا ایده آلیسم انکار واقعیت مستقل از ذهن انسان است. از دیدگاه ذهن گرایان، واقعیت محصول و تابع ذهن است اما نسبیت گرایی و شکاکیت به معنای آن است که اگر هم واقعیتی خارج از ذهن موجود باشد، شناخت یقینی آن میسر نیست به عبارت دیگر نسبی گرایان و شکاکان همه راه های شناخت را فاقد اعتبار یقینی میدانند و ادعا دارند که کشف حقیقت ممکن نیست.
🔻اما روان شناسی اسلامی از آنجاکه مبانی شناختی خود را از اسلام می گیرد علمی رئالیستی (واقع گرا) است و نه ذهن گرا یدین معنا که از دیدگاه روان شناسی اسلامی و به طور کلی علم دینی، واقعیت مستقل از ذهن انسان وجود دارد.
🔻علم دینی در شناخت شناسی خود گرفتار شکاکیت، نسبی گرایی و سوفسطایی گری نیست؛ زیرا چنین دیدگاه هایی با جهان بینی اسلامی سازگار نیستند.
📘 درسنامه روانشناسی اسلامی، ص ۴۶
👈 ادامه دارد...
↗️برای✌️نفر از دوستان ارسال کنید.
➕به جمع فاتحان بپیوندید 👇
🌐 fatehan.net
🆔 @fatehan_net
هدایت شده از گروه علمی فرهنگی فتح
📝 درسنامه روانشناسی اسلامی
✏️ دکتر سید علی مرعشی
🤔 منابع شناخت روانشناسی اسلامی
🔻 روان شناسی اسلامی قائل به سه منبع شناخت است عقل، تجربه و وحی. گاه ممکن است عقل به سبب مغالطه خطا کند، تجربه عینی هم گاه به دلیل خطای حس آدمی و خطای اندازه گیری خطابردار است. همچنین احتمال خطا در فهم پیام وحی نیز به ویژه در متشابهات صفر نیست. اما این سه ملاحظه سبب نسبیت گرایی و شکاکیت در علم دینی نمی شوند، زیرا چنین خطاهایی به
صورت پراکنده و موردی رخ میدهند نه به شکل گسترده و فراگیر.
🔻 به عبارت دیگر برخلاف نگاه نسبی گرایان خطای شناخت، یک قاعده حاکم بر دریافت های ،عقلانی تجربی و وحیانی نیست. از نگاه دینی عموم شناخت های حاصل از ،عقل، تجربه و وحی معتبر هستند و خطا به شکل استثنا رخ میدهد.
📘 درسنامه روانشناسی اسلامی، ص ۴۷
👈 ادامه دارد...
↗️برای✌️نفر از دوستان ارسال کنید.
➕به جمع فاتحان بپیوندید 👇
🌐 fatehan.net
🆔 @fatehan_net
آیا پوشش و ظاهر افراد امری شخصی است؟
دوستی داشتم که تحصیل کرده آمریکا بود، برایم تعریف کرد که وقتی در آمریکا مشغول تحصیل بودم پدرم برای دیدنم به آنجا آمد، او که دیده بود بعضی ها نیمه برهنه به خیابان می آیند، یک روز با پیژامه از منزل خارج شد تا از سوپرمارکت آنطرف خیابان چیزی بخرد، که در بین راه پلیس او را دستگیر کرد، پدرم پرسیده بود چرا من را می گیرید، گفتند چون با پیژامه در خیابان ظاهر شده ای، پدرم گفته بود خوب چرا نمی روید اینهایی که هیچ به پا ندارند! بگیرید، من که اقلا پیژامه به پا دارم، پلیس جواب داد:
آنها طبق هنجارهای اجتماعی ما بیرون می آیند اما بیرون آمدن با پیژامه با هنجارهای جامعه ما در تضاد است و بنابراین جرم است
آیا پوشش امری فردی است یا اجتماعی؟
پوشش در منزل و فضای خصوصی امری فردی است و کسی اجازه مداخله ندارد، کما اینکه حتی ارتکاب گناه در خفا مشروط به عدم تهدید حقوق دیگران امری است بین فرد و خدا و کسی حق دخالت ندارد،
اما بی حجابی در عرصه اجتماع قضیه ای متفاوت است، زیرا تظاهر اجتماعی به شکستن حدود الهی و وهن آنست، از طرفی جلوه گری در عرصه اجتماع دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد و لذا به حقوق اجتماعی مربوط است، کسی که بگوید پوشش من امری فردی است ومن هر طور بخواهم از منزل بیرون می آیم و هرکس ناراحت است نگاه نکند، مانند کسی است که بگوید بوق ماشین من شخصی است و هر طور و هر وقت بخواهم آنرا به صدا در می آورم و اصلا دستم را روی آن می گذارم و توی خیابان حرکت می کنم و هرکس هم خوشش نمی آید گوش نکند،
تاثیری که یک فرد دارای پوشش جلوه گرانه روی اجتماع می گذارد از قشری تا قشری متفاوت است،
اقلیتی اهل ورع و تقوی فقط به زحمت می افتند تا نگاه نکنند و گاه توی جوی آب هم می افتند
جوانان مجرد زیادی که توان ازدواج ندارند تحت بمباران تحریک جنسی قرار می گیرند و ضمن تحمل ناراحتی و ناکامی گاه تحت این فشارها مرتکب محرمات دیگر و گاه مزاحمت برای نوامیس مردم می شوند، لذا امنیت اجتماعی تا حدی به خطر می افتد، و این جنایت است نه یک انتخاب شخصی در پوشش،
مردان متأهل اما نه چندان مسلط بر نفس به علت مقایسه زنان جلوه گر با همسر خود، در بسیاری موارد دچار دلسردی از همسران خود می شوند، همسرانی که گاه طراوت و جوانی خود را به پای این مردان ریخته اند و سختی های زندگی را مثلا 20 سال تحمل کرده اند تا زندگیشان از آب و گل درآمده، اما اکنون شوهرشان را زنان جلوه گر هوایی کرده اند و سردی زندگی یا خیانت همسر یا طلاق را باید تحمل کنند، فرزندان طلاق و ناهنجاریهای شخصیتی بعدی آنها هم که باید جامعه هزینه آن را بپردازد خود موضوع دیگری است، و اینها جنایت است نه یک انتخاب شخصی در پوشش،
دختران و زنان باحیا و اهل پوشیدگی که زنان جلوه گر را در خیابان می بینند، احساس ناامنی در رقابت با آنها می کنند و امنیت روانی آنها به خطر می افتد، و برخی دچار مشکلات و تعارضات روانشناختی می شوند و این جنایت است نه یک انتخاب شخصی در پوشش،
زنان و دخترانی که تسلیم می شوند وارد رقابت شده تا در این میدان کم نیاورند و بتوانند شوهری دست و پا کنند یا آنها هم شوهران زنان دیگر را بفریبند همانگونه که زنان دیگر شوهران آنها را فریفتند، و این دور باطلی است که روز به روز بر حدت و شدت مشکلات فوق الذکر می افزاید، و این جنایت است نه یک انتخاب شخصی در پوشش
تحریک جنسی و خشونت در سیستم عصبی انسان مدارهای در هم تنیده ای دارند، و افزایش تحریک جنسی سبب افزایش خشونت های اجتماعی می شود، و این یک جنایت عمومی است نه یک انتخاب شخصی در پوشش
بیایید تسلیم احکام خدا باشیم چه حکم حجاب چه غیر آن.
https://snn.ir/fa/news/1082273/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%B4-%D9%88-%D8%B8%D8%A7%D9%87%D8%B1-%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨اولین فیلم از اعترافات زن هتاکی که به بانوی محجبه و فرزند خردسالش در رشت حملهور شده بود.
📍پ.ن ؛ هر غلطی میکنند و آخرش با یک عذرخواهی مسئله رو جمع می کنند. اینکه با این سرعت این فرد شناسایی و دستگیر شد قابل تقدیر هست اما نهادهای قضایی اجازه ندهند مسئله انقدر راحت جمع بشود و بقیه هنجارشکنان فکر کنند هر هتاکی می توانند انجام بدهند و با یک عذرخواهی و یک مجازات سطحی همه چیز تمام شود!
✅لطفا برخورد بازدارنده...
#حجاب
#برخورد_قاطع