آزمایشگاهناحیهی۴۵~
ببخشید جدیدا چرا کتابامو انقدر کج کجی هایلایت میکنم_😭🤣🤣
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
:)))))
رابطهی کای و کیت🛐🛐🛐🛐
رابطهی کای و مادرش🛐
رابطهی کای و آوا🛐
رابطهی کای و پیدین🚮
پس نتیجه میگیریم تنها مشکل کتاب پیدینه
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
رابطهی کای و کیت🛐🛐🛐🛐 رابطهی کای و مادرش🛐 رابطهی کای و آوا🛐 رابطهی کای و پیدین🚮 پس نتیجه میگیریم
البته اگه این موضوع رو در نظر نگیریم که رابطهی خوب این دو برادر عزیز فقط به خاطر اینه که کیت مثل کای عقدهای بازی در نمیاره~
پ.ن: امیدوارم اینجا کسی طرفدار کای نباشه_
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
:)))))
اینهمه بلا سرش آوردن ولی اون بازم مهربون بود:))))
"وینستون"
این نقش رو گرفتی چون مثل وینستون از اون آدمایی هستی که حضورشون به جمع حس امنیت میده حتی اگه خودشون متوجهش نباشن.
برای اطلسی چشمانش🌟
از طرف رئیس آزمایشگاه.