#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/733 مرسییی✨
~•~•~•~•~•~•~
بوسسسس😭
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/743 عرررررر😭😭😭💔💔... منم فهمیدم، ولی نباید میفهمیدم. یعنی کل داستانش رو اسپویل شدم، ولی باز کل مجموعهاش رو خریدم. ( به جز جلد های فرعی )
~•~•~•~•~•~•~•~
اره😭 خوب کردییی واقعا مجموعه قشنگیه
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/749 اگوجوووو🤏🏼😭💜✨️
~•~•~•~•~•~•~•~•~
پسرم🛐😭
#ناشناس📬
چرا از کای و پیدین بدت میاد؟
~•~•~•~•~•~•~
عام چیزه دلیلش یکم زیادی اسپویل داره...
ولی یکی از دلایلش اینه که با احترام خیلی چندشن.