#ناشناس📬
(شاید اسپویل)
https://eitaa.com/SECTOR_45/763
شعلهورم کن رو نخوندی؟ ۹ تا که زنده موندن
~•~•~•~•~•~•~
نهههه وای کدوم ۹ تا اصلا مگه بقیه قراره بمیرن واسجعسسجعمسع😦😦
#ناشناس📬
این فقط نظر منه که نویسنده خیلی بد کات جولیت و آدام رو ماستمالی کرد؟؟ آدام دختر ضعیف و کوچولو میخواست پس کات کردیم🤣
~•~•~•~•~•~•~•~
عاممم راستش من هنوز به اون قسمتش نرسیدم هروقت رسیدم نظرمو میگم😔
#ناشناس📬
چرا حس میکنم آلیا و جولیت دوست صمیمی میشننن
~•~•~•~•~•~
کاش بشن😭
ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/768 آخر جلد رهایم کن میفهمی
~•~•~•~•~•~
خوندم ولی یادم نیست_
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/773 😐🥲🥲 عالی
~•~•~•~•~•~•~•~
یادم اومد
#ناشناس📬
درکات نمیکنم من عاشق کای هستم راستش عاشقانههاش با پیدن هم دوست داشتم ولی از کیت متنفرم اگه بگم چرا اسپویل میشه بگم؟
~•~•~•~•~•~•~•~
هرکسی نمیتونه منو درک کنه فرزندم. منم قبلا برای کای یقه جر میدادم ولی نتیجه گرفتم کیت یقه جر دادنی تره~
اره اره بگو
#ناشناس📬
من کیت و کای رو یه اندازه دوست دارم و کیتو واقا دلم براش میسوخت
~•~•~•~•~•~•~
بچم خیلی گوناه داره😭😭
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/776 حق حققققق
~•~•~•~•~•~•~
حیحاحاحا😔🎀
#ناشناس📬
سلام چطوری؟ من خردم کن و تقریبا تا جلد آخر خوندم.تا جلد ۴ و از مجازی بقیشو پی دی اف.جلد آخر خیلی خوبهههه.از زبون آرون هست.و اینکه واسه اینکه قراره خردم کن و دسته چهارم و رقبای الهی فیلم بشن خیلی ذوق دارم نمی دونم چطور تخلیش کنم.بوس خدافظ💓
~•~•~•~•~•~•~
سلام نازنازی خودت چطوریی.
وای جدی؟ اخجونننن😭
اره اره منم ولی فهمیدم که خردم کن احتمالا قراره سینمایی باشه💔
رقبای الهی هم؟ پشماممم نمیدونستم
آزمایشگاهناحیهی۴۵~
#ناشناس📬 سلام چطوری؟ من خردم کن و تقریبا تا جلد آخر خوندم.تا جلد ۴ و از مجازی بقیشو پی دی اف.جلد آخر
بازی های میراث هم قراره فیلم بشه گیلیلیلی