eitaa logo
آزمایشگاه‌ناحیه‌ی‌۴۵~
103 دنبال‌کننده
205 عکس
16 ویدیو
0 فایل
ناحیه‌ی‌۴۵؛ مرکزِ تمامِ آزمایش های ممنوعه. اینجا فقط ما و کارهای عجیب و غریبمونیم. پس مراقب خودت باش!🧪👁‍🗨 ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4330322 کپی؟ در شأن اعضای ناحیه‌ی چهلُ‌پنج نیست.
مشاهده در ایتا
دانلود
📬 (شاید اسپویل) https://eitaa.com/SECTOR_45/763 شعله‌ورم کن رو نخوندی؟ ۹ تا که زنده موندن ~•~•~•~•~•~•~ نهههه وای کدوم ۹ تا اصلا مگه بقیه قراره بمیرن واسجعسسجعمسع😦😦
📬 این فقط نظر منه که نویسنده خیلی بد کات جولیت و آدام رو ماستمالی کرد؟؟ آدام دختر ضعیف و کوچولو میخواست پس کات کردیم🤣 ~•~•~•~•~•~•~•~ عاممم راستش من هنوز به اون قسمتش نرسیدم هروقت رسیدم نظرمو میگم😔
📬 وای حاجی تا کجا خوندییی ~•~•~•~•~•~ رهایم کن
📬 چرا حس میکنم آلیا و جولیت دوست صمیمی میشننن ~•~•~•~•~•~ کاش بشن😭
ناشناس📬 https://eitaa.com/SECTOR_45/768 آخر جلد رهایم کن میفهمی ~•~•~•~•~•~ خوندم ولی یادم نیست_
📬 https://eitaa.com/SECTOR_45/773 😐🥲🥲 عالی ~•~•~•~•~•~•~•~ یادم اومد
📬 درک‌ات نمی‌کنم من عاشق کای‌ هستم راستش عاشقانه‌هاش با پیدن هم دوست داشتم ولی از کیت متنفرم اگه بگم چرا اسپویل میشه بگم؟ ~•~•~•~•~•~•~•~ هرکسی نمیتونه منو درک کنه فرزندم. منم قبلا برای کای یقه جر میدادم ولی نتیجه گرفتم کیت یقه جر دادنی تره~ اره اره بگو
📬 من کیت و کای رو یه اندازه دوست دارم و کیتو واقا دلم براش میسوخت ~•~•~•~•~•~•~ بچم خیلی گوناه داره😭😭
📬 https://eitaa.com/SECTOR_45/776 حق حققققق ~•~•~•~•~•~•~ حیحاحاحا😔🎀
📬 سلام چطوری؟ من خردم کن و تقریبا تا جلد آخر خوندم.تا جلد ۴ و از مجازی بقیشو پی دی اف.جلد آخر خیلی خوبهههه.از زبون آرون هست.و اینکه واسه اینکه قراره خردم کن و دسته چهارم و رقبای الهی فیلم بشن خیلی ذوق دارم نمی دونم چطور تخلیش کنم.بوس خدافظ💓 ~•~•~•~•~•~•~ سلام نازنازی خودت چطوریی. وای جدی؟ اخجونننن😭 اره اره منم ولی فهمیدم که خردم کن احتمالا قراره سینمایی باشه💔 رقبای الهی هم؟ پشماممم نمیدونستم