#ناشناس📬
این فقط نظر منه که نویسنده خیلی بد کات جولیت و آدام رو ماستمالی کرد؟؟ آدام دختر ضعیف و کوچولو میخواست پس کات کردیم🤣
~•~•~•~•~•~•~•~
عاممم راستش من هنوز به اون قسمتش نرسیدم هروقت رسیدم نظرمو میگم😔
#ناشناس📬
چرا حس میکنم آلیا و جولیت دوست صمیمی میشننن
~•~•~•~•~•~
کاش بشن😭
ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/768 آخر جلد رهایم کن میفهمی
~•~•~•~•~•~
خوندم ولی یادم نیست_
#ناشناس📬
https://eitaa.com/SECTOR_45/773 😐🥲🥲 عالی
~•~•~•~•~•~•~•~
یادم اومد
#ناشناس📬
درکات نمیکنم من عاشق کای هستم راستش عاشقانههاش با پیدن هم دوست داشتم ولی از کیت متنفرم اگه بگم چرا اسپویل میشه بگم؟
~•~•~•~•~•~•~•~
هرکسی نمیتونه منو درک کنه فرزندم. منم قبلا برای کای یقه جر میدادم ولی نتیجه گرفتم کیت یقه جر دادنی تره~
اره اره بگو