6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بگو چیکار کنم
بشنوی صدامو...💔!
#آقای_اباعبدالله
@Abess133
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من امام حسینیم
اینه تقدیرم:))❤️🩹
#آقای_اباعبدالله
@Abess133
سِـــراج
_
ما از به غیر از تو نداریم تمنا
حلوا به کسی ده که محبت نچشیده...!
#آقای_اباعبدالله
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرکس به هوای خود
ماییم و هوای تو... :)
#قمرالعشیره
@Abess133
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این همه صدات زدم
باباجان...
یـه دفه صدام بـزن
جانبابا...💔
@Abess133