سِـــراج
_
چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی
به غمت که هرگز این غم ندهم به هیچ شادی..!
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش شیخ عباس جایی در مفاتیح الجنان
ذکر تسکین فراق کربلا را مینوشت :)))
#حبیبۍیاحسین
@Abess133
33.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منو تنها نگذار...!
بی تو از هرجایی میترسم:)
#آقای_اباعبدالله
@Abess133
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ان فاطمه خلقت حوریه فی صوره انسیه
بی شک فاطمه علیها السلام حوریه ای است که به صورت انسان آفریده شده است.
-پیامبراکرم(ص)-
#اُمُنـــازهرا
@Abess133