صَحنِهیِ قَشَنگیِه
وَقتی کِه بَغَلِشیو بِهِت میگِه:
جایِ تُو هَمیشِه بایَد اینجا باشِه
تو بَغَلِ مَن . . .🫂♥️
آنچه مقدر است، خواهد آمد؛
آرام بمان.
که اضطراب، هیچ سرنوشتی را دگرگون نمیکند.
این حرف من همیشه تو ذهنت باشه؛
وقتی ناراحتی، تصمیم نگیر. وقتی دیر میشه، عجله نکن. وقتی یکیو دوسش داری زود بهش نگو بذار خودش بفهمه. وقتی خیلی خوشحالی به کسی قول نده. وقتی یکی دلتو شکست ، سر یکی دیگه تلافی نکن. وقتی بغضت گرفت، پیش هرکی گریه نکن، شاید همون دشمنت باشه از ته دل خوشحال بشه. وقتی با یکی قهر کردی، پشت سرش حرف نزن شاید دوباره بخوای باهاش دوست بشی.
و آخرش اینکه اگر خودت دلت پاکه، فکر نکن همه مثل خودتن.
• بوسه هایت را
لای ابر ها پیچیده ام
وقتی آسمان گریه کند
بوســه باران خواهم شد 🫠:)