«ما که در هر دَم
فقط آهی به بیرون میدهیم
جای آدم،
آهِ دَم باشیم پُر معنا تریم..»
مرا گر در تمنای تو آید صد بلا بر سر
ز سر بیرون نخواهم کرد هرگز این تمنا را
شیداخو | SHEYDAKHO
_
من با تو زندگی میکنم، اما در خیال، رویا و خواب ؛ )))!
من درباره ی تو چیزی به آنها نگفته ام؛
اما تو را دیده اند که در چشمانم زندگی میکنی.💗