هیچوقت قول کسیو بهش یادآوری نکن!!
قولهایی که فراموش میشن همون دروغایی هستن که به زور گفته شدن…
و من پذیرفتهام که گاهی ما برای
بعضی آدمها فقط پناهگاهی هستیم ؛
تا وقتی خانهای امن پیدا کنند .. و بروند -
شیداخو | SHEYDAKHO
♥️ : )
- مـن نمی دانم چــگونه وصفِ رُخسار زیبایت کنم :)!
« محرم به دلت بودم و محروم ز دیدار
یک "واو" میان من و تو فاصله انداخت..»
من نگاه از مردم این شهر می دُزدَم ولی
آنکه را سیری ندارم از تماشایش تویی .
میشود از فکر من چند ساعتی بیرون روی،
درس دارم به خدا این ترم مشروط میشوم .
دلبرم یک بوسه دادی این قدر ناز تو چیست
گر پشیمانی بیا تا باز بر جايش نهم .