شیداخو | SHEYDAKHO
♥️ : )
- مـن نمی دانم چــگونه وصفِ رُخسار زیبایت کنم :)!
« محرم به دلت بودم و محروم ز دیدار
یک "واو" میان من و تو فاصله انداخت..»
من نگاه از مردم این شهر می دُزدَم ولی
آنکه را سیری ندارم از تماشایش تویی .
میشود از فکر من چند ساعتی بیرون روی،
درس دارم به خدا این ترم مشروط میشوم .
دلبرم یک بوسه دادی این قدر ناز تو چیست
گر پشیمانی بیا تا باز بر جايش نهم .
برایت
هر شب
عاشقانه تر می نویسم
تا همه تب کنند
در حسرت داشتن
معشوقه ای
شبیه تو ….
شب ڪه از راه رسید
بگذار تمام چراغ هاے شهر خاموش باشند!
برایم مهم نیست من فقط به برق نگاه تو
محتاجم نگاهم ڪه ڪنے شبم بخیر میشود …!