خداروشکر،
یکی رو دارم ك عاشقمه و برام میجنگه.
- کی ؟
- گلبولِ سفیدِ خونم :)))💆🏻♀♥️
فقط با شوق میخوانی و از دردم چه میدانی؟
تو جان میگیری از شعری که من را بارها کشته
یه جوری نگاهم کن انگار هیچ آدمی شبیه من ندیدی.
انگار من و تو روی زمینیم و بس...
یجوری نگاهم کن انگار داری با نگاهت بغلم میکنی. بذار برای نگاهت بمیرم..
سهمم از زیباییات تنها تماشا کردن است
کشوری هستم که گیر افتاده در تحریم ها