در انتظارِ تو، هر لحظهام پر از شعࢪ است . .
که با مرورِ تو، آن را ڪتاب خواهم کرد🌱!
گفتا چه کسی بود تو را شعر بیاموخت ؟
گفتم به خدا زلف تو و ناز تو و چَشم خمارت♥
بو علی سینا هم این لب را اگر بوسیده بود
جـای قـانـون و شـفـا دیــوان سینـا داشتیم
من پزشکی خواندهام درد تو را میدانمش
فـاصـله داری ز آغـوشـم که تـب دارد تنت