شیداخو | SHEYDAKHO
¹⁰
و بالاخره ..
تولدت مبارک قلب من ❤️ :)))))))))
خدا رو هزار بار شکر که تورو آورد تو زندگیم ❤️🫂
رفیق روزای سخت و تنهاییهامی ❤️🩹 :)
از وفاداری و مرام و معرفت که نگم .. 💘💘
همیشه مثل یه مادر راهنماییم کردی راه و چاه و نشونم دادی الکی نمیگم ننه پری که🥲❤️😂🫂
وقتی حالم بد بود وقتی هیچ کس نبود تو بودی تنهام نزاشتی
قربون قلب مهربونت بشم من🫂💘
خوبه که بدنیا اومدی خوبه که رفیقمی خوبه که هستی :)))))))))
دوست دارم خیلی خیلی زیاد درد به جونم 🫂❤️
#یادگاریازتولدننهپری
سَرِ زیباییِ چشمانِ تو دعوا شده است
بین ماه و من و یک عده اساتیدِ هنر👀''💕!
<عاشق که باشی شعر شور دیگری دارد
لیلی و مجنون قصه شیرینتری دارد :)!❤️🩹>
ناز تو از حد گذشت و عمر ما پایان یافت؛
حال اگر میلی به ما داری ، با پای خود بیا .