بچگیها بوسه ، درمانِ تمامِ درد بود ؛
من هنوزم کودکم ، درمانِ دردم میکنی؟!
بی تو ذوقم کور شد، جای زرشک و زعفران
رفتهام سوغاتی از مشهد کفن آوردهام🫠
چه شد در من نمیدانم
فقط دیدم پریشانم
فقط یک لحظه فهمیدم
که خیلی دوستت دارم …🫠
شیداخو | SHEYDAKHO
زشت است که شاعر وسط خواندن شعری با آمدن واژه«برگرد» بگرید...!🫠
حاجی یه نفر نمیاد اونور رند مون کنه ؟!