هدایت شده از پرایوتِ دتری
زشت است که شاعر وسط خواندن شعری
با آمدن واژه«برگرد» بگرید...!🫠
شیداخو | SHEYDAKHO
زشت است که شاعر وسط خواندن شعری با آمدن واژه«برگرد» بگرید...!🫠
پرایوتم عضوید دیگه ؟🦦