یه جوری زندگی کنید که دو سال دیگه حسرت این روزاتونو نخورید.
لحظههاتونو پوچ نکنید؛ مهمونی برید؛ برقصید و دیوونه بازی در بیارید!
روی لبههای جدول راه برید و آواز بخونید!
با دوستاتون توی خیابون زیر بارون دیوونه بازی در بیارید و بخندید!
چیزایی عجیب و هیجان انگیز رو امتحان کنید.
دنبال علایقتون برید؛ با ترساتون رو به رو بشید.
خوشحال باشین و اطرافیانتون رو خوشحال کنید.
حسرت رفتن کسی رو نخورید؛ یه جوری خوشحال باشید که انگار
فردا وجود نداره.
مرا از چشمها انداخت خوبی های بیحَدم
که دل را میزند چیزی که بیاندازه شیرین است..!