من اگه نفس کشیدنمو یادم بره دوس
داشتن تو رو یادم نمیره پسر خوشگله :)❤️🩹
«تو را نه بخاطر کسی که هستی،
بلکه بخاطر کسی که در کنار تو میشوم دوست دارم»
- درونم سخت آشوب و به ظاهر خویشتن دارم
غمی از نوعِ بیرحمش پریشان کرده افکارم..