هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
خون ِدل خوردم برای بیت بیت ِهر غزل ،
جان من این خون ِدلها را نخوانی سَرسَری 💔 :) .
غزل غزل بنویسم من از دو چشم سیاهت ،
که بردهای دل و دین را به ناز و طرز نگاهت .
میخواهمت که خواستنی تر ز هر کسی ،
کو واژهای که سادهتر از این بیان کنم ؟
هدایت شده از پرایوتِ دتری
‹ من تـو را بخشیدهام
اما خدایم بی گمان...
ساده از این قلبِ ویران
رد نخواهد شد، بدان! ›