شیداخو | SHEYDAKHO
_
‹ گريه و چای و غم و شعر و دو نخ بهمن و بعد ،
باز هم گريه و یك دور دگر مصرع قبل . . ›
من هیچوقت آدم خوب بودنم رو تغییر
نمیدم، ولی اینکه با کیا آدم خوبی باشم
رو تغییر میدم .
آره میگذره اما همون ك #سعدی میگه:
بگذشت و چه گویم ك چه بر ⌝من ⌞ گذشت:)!❤️🩹•|
یك جایی #مولانا خیلی زیبا میگه:
⌝چو خدا بُوَد پناهت، چه خطر بُوَد ز راهت؟🌿🤍⌞
490.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط برای ینفر همه این کارارو میکنن.