مادربزرگم یه حرف قشنگی میزد میگفت :
< اگه داری از وسط جهنم میگذری
ادامه بده، چرا باید تو جهنم بایستی >
و این حرفش واقعا تکون دهنده بود : )
- و برایِ آمدن تعلل نکن عزیزِ من،
اینجا خاورمیانه است و فردا ممکن است
برایِ همه چیز دیر شده باشد : ))!