مادربزرگم یه حرف قشنگی میزد میگفت :
< اگه داری از وسط جهنم میگذری
ادامه بده، چرا باید تو جهنم بایستی >
و این حرفش واقعا تکون دهنده بود : )
- و برایِ آمدن تعلل نکن عزیزِ من،
اینجا خاورمیانه است و فردا ممکن است
برایِ همه چیز دیر شده باشد : ))!
شیداخو | SHEYDAKHO
- ازش پرسیدم راز اینکه ۶۴ سال از ازدواجتون میگذره چیه ?!
خانومه گفت اونجاهایی که دعوامون خیلی بالا میگرفت تو اوج عصبانیت یه نفس عمیق میکشید میگفت :
‹ حیف که دوست دارم . . › بعدم تموم میشد همین :)!