آره میگذره اما همون ك #سعدی میگه:
بگذشت و چه گویم ك چه بر ⌝من ⌞ گذشت:)!❤️🩹•|
یك جایی #مولانا خیلی زیبا میگه:
⌝چو خدا بُوَد پناهت، چه خطر بُوَد ز راهت؟🌿🤍⌞
490.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط برای ینفر همه این کارارو میکنن.
کاش برای منِ خستهٔ غریب
آغوش واکنی و بگویی؛
نبینَمَت ك غریبی ، بیا در آغوشم ..
کدام خانه سزاوارِ توست جز وطنت!؟
شما که او را ندیدهاید
چشمهایش
چشمهایش
چشمهایش . . .
باور کنید من هم سیر ندیدمش!
چشمهایش نگذاشتند.