من درین میدان سواری کردهام تا لاجرم
کردهام دل همچو گوی اندر خم چوگان عشق
شیداخو | SHEYDAKHO
_
این پسر نمیدونه تنها دلیلِ زنده بودنِ دختر کوچولوشه بخدا :))♥️
گه به خود می نالم و گه به خود می نازم
که منِ بازنده به چشمان تو دل می بازم
به نَفَس های تو بَند است مرا هر نَفَسی
سایه ات کم نشود از سَرِمان حَضرت یار♥️
عیدتون مبارک ممبرا :)))
عیدت مبارک شیداخوم♥️🫂
سالی سرشار از شادی و سلامتی آرامش براتون آرزو میکنم.
هدایت شده از پرایوتِ دتری
سال خیلی سختی بود برام..
تا الان سخت ترین سال عمرم بود
خیلی چیزا از دست دادم خیلی چیزای با ارزش تر به دست آوردم
خیلی هارو شناختم ..
خیلی ها خودشون ثابت کردن
اونایی که واقعی بودن، هنوز هستن..
اون فیک ها هم تا لحظات دیگه کلا خاک میشن
و از خدا ممنونم که با اینکه سال بدی بود یه آدمایی آورد تو زندگیم که به زنده بودن ادامه دادن امید داشته باشم.
#بماندیادگاریاز1404
#ازمن
تحویلِ قشنگِ سالِ من باشی کاش
ممکن شدن محالِ من باشی کاش
در سالِ گذشته که گذشتی از من
در سالِ جدید مالِ من باشی کاش":)❤️🩹