دیگه پیام های بی مورد از طرف ادمین ها نبینم تو چنلم!
ادمین شدید برا فعالیت که دخالت بی جا دفع بعد هشدار نمیدم از اد در میارم.
اونی که تو ناشناس زیاد جیک جیک میکنه..
عزیزم اول شما برو یاد بگیر با جنس مخالف چطور حرف بزنی!
بعد به بنده درس اخلاق بده خب !
بنده هیچ وقت به یه جنس مخالف به بهونه ی تعریف نمیگم بمیرم برات عزیزم عشقی تو می جانی با قلب قرمز 😂🤌🏻.