"در خانهی من
ابراز احساسات، بوسیدن
و در آغوش گرفتن، مانند نفس
کشیدن بدیهی و ضروری است:)!❤️🩹
دوستانی ک در لینک بیوی کانال پیام میدن
حرفی هست آیدیم هست همونجا عرض کنید
اون ناشناس برای بنده نیست
لطفا احترامشون رو هم نگه دارین!