یه وقتایی حسم این شکلیه : توروخدا نذار ازت ناامید شم ، خواهش میکنم خوب بمون ، نذار راحت از زندگیم حذفت کنم بذار یکم بیشتر پیشم بمونی.
هدایت شده از ℛ𝑒𝒸𝓁𝓊𝓈𝒾𝓋𝑒
خوشحال میشم اینجا ببینمتون:)
https://eitaa.com/joinchat/3002598975Ce56c1803ad