شیداخو | SHEYDAKHO
والا .
وقتی بی دلیل قهر میکنم یعنی نازمو بکش نه اینکه قانعم کنی که دلیلی برا قهر کردن ندارم 🗿.
امیدوارم کسی بیاد تو زندگیت که به زبان خودت صحبت کنه، تا مجبور نباشی یه عمر رو صرفِ ترجمه روح خودت کنی .
- بعض الناس هُم رزق فَحافظوا علیهُمجیدا
- برخی از آدمها رزقاند ؛
پس آنها را خوب نگهدارید♥️ :) .
هدایت شده از خیال .
تقریبا هیچی دیگه چشامو تر نمیکنه
این اوضایِ بدو بدتر نمیکنه
فقط من سرم درد میکنه ، سرم درد میکنه
یه تیکه از یه کتاب خوندم که واقعا حالمو خوب کرد، میگفت:
«از رها کردن نترس…
هیچکس نمیتواند چیزی که مال توست را از تو بگیرد؛ و تمام دنیا نمیتوانند؛ چیزی که مال تو نیست را حفظ کنند..»
همینقدر ساده و قشنگ!
هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
آنقدر شعرِ مرا خواندی و گفتی احسنت؛
فکرت افتاد که شاید تو دلیلش باشی؟!