از این تکرار ها خسته، از این اشعار تو خالی
برای آخرین شعرم، بگویم دوستت دارم . . :)!
هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
با دست راستت روی قلبت بزن و بهش بگو : آروم باش ، چیزی که خدا میخواد شده و چیزی که خدا نخواد نمیشه !
- بهکجامیرویایعلتباریدن ِشعر ؟
اندکیصبرغزلبیتـُودلشمیگیرد🫀" .
شیداخو | SHEYDAKHO
‹ دست هایت پناه من بود
در این تقلایِِ پوچ زندگی...❤️🔥›