از قافیهها خسته از بحر و هِجا خسته
شعرم به چهکار آید، وقتی تو نمیخوای!🩶🗝`
- لابهلایِ خندههایِ جَمع، یادت میکنم...
خیرهماندنها به نقشِ رویِ قالی، ساده نیست!🫂🧡🌱`
و چای دغدغهیِ عاشقانهیِ خوبیست...
برایِ با ' تو ' نشستن، بهانهیِ خوبیست!☕🌱:)`
‹ صحبت از ماندنِ یک عُمر بماند به کنار
قدرِ نوشیدنِ یک چای بمانی، کافیست.🫖🤎 ›
تو را آنگونه میخواهم که باغی باغبانش را
شبیه مادر پیری که می بوسد جوانش را..🫠
شما که او را ندیدهاید
چشمهایش
چشمهایش...
باور کنید من هم سیر ندیدمش!
چشمهایش نگذاشتند؛🫠
درود امیدوارم حالتون خوب باشه.
همون جور که میدونید امتحانات ترم از رگ گردن نزدیک تره و فعالیت خیلی کم شده..
خوشحال میشم درک کنید ماندگار باشید. انشالله بعد امتحانات ترم فعالیت به روال قبل برمیگرده.
براتون آرزوی موفقیت دارم، یاعلی.