کسی سوال میکند به خاطر چه زندهای؟
و من برای زندگی تو را بهانه میکنم🧡!
هر صبح
زندگی برای ادامه پیدا کردن
به دنبال بهانه میگردد
و چه بهانهای
زیباتر از چشمانت
فکر میکنم یکی از بهترین حسهای
دنیا اینه که یک نفر خیلی واضح بهت
نشون بده که چقدر براش مهمی.
و گاهی اوقات،
نعمتها به شکل یه آدم سر راهت
قرار میگیره.
«تو نعمتِ زندگیمی.»🫀🫂
آیا شک داری ك ورودت به قلبم باشکوهترین
روز تاریخ و بهترین خبر جهان بود؟ 🤎🪞◟ 𓍯 ִֶָ𓂃