‹ به خودم آمدم انگار تویی در من بود :)
این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود .. 🩷🦢
تو مرا داری و من نیز تو را دارم و بس،
هر دو هستیم یقین ، دار و ندار دل هم
‹ کنون ك غرقِ خیالِ تو شعر میخوانم
تو یـاد میکنی از مـن؟ بعید میدانم . . ›