یه تیکه از یه کتاب خوندم که واقعا حالمو خوب کرد، میگفت:
«از رها کردن نترس…
هیچکس نمیتواند چیزی که مال توست را از تو بگیرد؛ و تمام دنیا نمیتوانند؛ چیزی که مال تو نیست را حفظ کنند..»
همینقدر ساده و قشنگ!
هدایت شده از شیداخو | SHEYDAKHO
آنقدر شعرِ مرا خواندی و گفتی احسنت؛
فکرت افتاد که شاید تو دلیلش باشی؟!
خدایا . . .
چرا یه نفر ُ اینقدررر جذاب آفریدی که هیچجوره نمیتونم ازش دل بکنم :) ؟🫂 .
شیداخو | SHEYDAKHO
♥️ : )
أَفرُّ إِلَيْكَ مِنْ كُلِّ تَعَبِي . .
از تمام خستگیها ، به تو پناه میبرم ..