کسی چه میداند شايد يلدا،
وقت اضافهی روزگار است
برای گفتن دوستت دارمهای
در دل مانده...
یلداتون مبارک♥️
مثل یلدا آخرین دیدار طولانی تر است ؛
آنکه یارش رفته داند حالِ آذر ماه را . .
‹ چون به گیسوی تو منسوب بود شام فراق
به که ناید سحر و این شب یلدا نرود ❤️🌚›
شیداخو | SHEYDAKHO
- یلدا را دوست دارم
نه به خاطرِ پا قدم ننه سرما
نه به خاطرِ فالِ حافظ خواندنهایِ آقاجان
نه به خاطرِ عطرِ آشِ رشتههایِ خانم جان
نه به خاطر گرمایِ کرسی
و دورهمی هایِ کوچکِ خانوادگی
یلدا را دوست دارم
تنها به این دلیل که میتوانم تو را
ولو شده برایِ یک دقیقه ،
کمی بیش از پیش دوست بدارم ❤️🩹🌚
و پاییزمان اینگونه گذشت:
مهری ك مهربان نبود
آبانی ك آب نداشت
و آذری ك سوزاند
⌝اگه هنوزم با اومدنِ یلداٰ ذوق میکنی،
یعنی هنوز یه تیڪه از بچگیت ، زندهسـت'🍉♥️⌞
انشاءالله روزگارمون مِن بعد، همینی بشه
ڪه جناب حافظ میگه:
- بگذرد این روزگار تلختر از زهر،
بار دگر روزگار چون شکر آید 🎀🌱᭡ᥫ᭡