شیداخو | SHEYDAKHO
- یلدا را دوست دارم
نه به خاطرِ پا قدم ننه سرما
نه به خاطرِ فالِ حافظ خواندنهایِ آقاجان
نه به خاطرِ عطرِ آشِ رشتههایِ خانم جان
نه به خاطر گرمایِ کرسی
و دورهمی هایِ کوچکِ خانوادگی
یلدا را دوست دارم
تنها به این دلیل که میتوانم تو را
ولو شده برایِ یک دقیقه ،
کمی بیش از پیش دوست بدارم ❤️🩹🌚
و پاییزمان اینگونه گذشت:
مهری ك مهربان نبود
آبانی ك آب نداشت
و آذری ك سوزاند
⌝اگه هنوزم با اومدنِ یلداٰ ذوق میکنی،
یعنی هنوز یه تیڪه از بچگیت ، زندهسـت'🍉♥️⌞
انشاءالله روزگارمون مِن بعد، همینی بشه
ڪه جناب حافظ میگه:
- بگذرد این روزگار تلختر از زهر،
بار دگر روزگار چون شکر آید 🎀🌱᭡ᥫ᭡
یه روز بلاخره این گوشیو میندازم یه گوشه سالها خاک بخوره، و فقط با کسی حرف میزنم که بیاد زنگ خونمو بزنه سراغمو بگیره.
ترجیح میدهم با آدمهایی در ارتباط باشم
که ته ماندهیِ امیدم را از من نگیرند.
به من اضطراب ندهند،
حسادت نداشته باشند، مقایسه نکنند...
‹ به این نتیجه رسیدم که آرامش،
نتیجهیِِ انتخابِ آدمهایِ درست است.☕🌱 ›