-میگفت:
وَقتیتَنهاشُدیباخُداباش...
وَقتیهَمکهتَنهانَبودی
بیخُدايىنکُن!
بیخُداباشیضَررمیکُنی...♥️
شبِ سردیست و من با دلِ سرد
به خودم میگویم:
«خبری نیست! بخواب!»
باز هم خوابِ محبت دیدی....
قصهی تقسیم عشق اینگونه تعبیر میشود ،
یا جنون قسمت شود یا سهم مجنون میشوی :)!
- سعید طالقانی