مثل شربت های تلخِ کودکی هایم شدی ،
ناگوارایی ولی من را مداوا میکنی . . ")
گر بیایی دَهمت جان ، و نیایی کُشدم غم
من که بایست بمیرم ، چه بیایی چه نیایی:)!🩶
هدایت شده از گذرزمان
هرکی واسه اینجا یدونه عضو بیاره
بیاد پی شات بده من براش ۳ تا عضو میارم
@Asemone_tarik08