عزیزم دوستت دارم ولی بـا ترس و پنهانی؛
که پنهان کردن یک عشق یعنی اوج ویرانی!(( :🫠
ازفرآقتچشمهـٰآیمغرقبآرانمیشـود عـٰآشقهجـرآنڪشیدهزودگریـٰآنمیشـود'!️
هدایت شده از پرایوتِ دتری
زشت است که شاعر وسط خواندن شعری
با آمدن واژه«برگرد» بگرید...!🫠
شیداخو | SHEYDAKHO
زشت است که شاعر وسط خواندن شعری با آمدن واژه«برگرد» بگرید...!🫠
پرایوتم عضوید دیگه ؟🦦