حسینیهیشُهدا .
بسمالله - خواستم از آقاسید و عشقش به حضرتاباعبدالله بنویسم اما دیدم از حرفایی که خودش میزد
-آيادلتنگیوزندارد؟
+نمیدانم
ولیقلبمبهسنگینیکوههامیشود
هربارکهدلتنگتمیشوم
سال۹۳توشلمچهبوددیدمکه
باپایبرهنهزیرتیغآفتاب
باچهعشقیاززائرینپذیرائیمیکرد،
گفتمسیدچرااینهمهبهخودتسختیمیدی؟
بروزیرسایهوایسا،
میخندیدخندههاییازتهدل.
تمام۱۵روزشلمچهپابرهنهبود
کفپاهاشتاولزدهبود
صورتشسیاهسیاهشدهبود،
سیدتوهمهمناطقپابرهنهمیرفت،
جالببودحتیتوپادگانهمپابرهنهبود
میگفت:
ممکنهزیرپامونپیکرشهیدیباشه
ناخواستهتوهینبشه...
#آقاسیدمیلادمصطفوی🫀
#مهمانِشام📚✍🏻
سلام صبح بخیر....🌸🌸🌸
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)🚩🚩🚩🚩
ما ملت امام حسینیم
آرزو می کنم
لحظه لحظه ی زندگیتون
قرین این پنج حرف ساده باشد
🌸 آرامش🌸
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
حسینیهیشُهدا .
>>>>
گفتعاشقیراچگونهیادگرفتهای؟!
گفتم : ازآنشهیدگمنامیکه
معشوقرا ، حتیبهقیمتِ
ازدستدادنهویتش ،
خریداربود.
#شهدا🫀
#شهیدِگمنام
زاهدبهنمازشباخت ؛ عاشقبهجنونشبرد ؛
اوخوابجنانرادید ، ماخوابنجفدیدیم🤍
#110
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادرمآبکهمیخوردمداوممیگفت
بهفدایلبعطشانِاباعبدالله❤️🩹
#آقایاباعبدِللّه
#128