بعد مرگم اگرم دفن کنند کرب و بلا
به جهنم که بهشت راه ندادند مرا ...
#آقایاباعبدِللّه❤️🩹
لکن طوری نباشیم که بقیه
با دیدنمون بگن از اسلام
فقط نماز و روزهش رو دارند !
#تلنگر
اشک تا باشد
وضو لازم ندارد نوکرت
غیر بغضی در گلو
لازم ندارد نوکرت
یا وجیهاً عندَربی
آبرویم را بخر
تا تو باشی
آبرو لازم ندارد نوکرت :))
#آقایاباعبدِللّه❤️🩹
حسینیهیشُهدا .
اشک تا باشد وضو لازم ندارد نوکرت غیر بغضی در گلو لازم ندارد نوکرت یا وجیهاً عندَربی آبرویم را بخر ت
از شما دور شدن
زار شدن هم دارد ...
هدایت شده از آشفتگی
میگفت
هرکسیروزیسهمرتبه
خطاببهحضرتمھدیبگه :
بابيانتواميیااباصالحالمهدی
حضرتیهجورخاصیبراشدعامیکنن .. !
حسینیهیشُهدا .
میگفت هرکسیروزیسهمرتبه خطاببهحضرتمھدیبگه : بابيانتواميیااباصالحالمهدی حضرتیهجورخاصیب
بابی انت و امی و نفسی و مالی یا اباصالح المهدی
حاجسیدرضا .4_5945280991697309940.mp3
زمان:
حجم:
8.6M
گریه زیاد کردم
روضه زیاد خوندم
آخ آخ دیوانه وار قشنگه 💔
#سیدنا❤️