حاجقاسم4_5951748258962344440.mp3
زمان:
حجم:
8.5M
روز اول به مدد آقاسید ❤️
هدایت شده از سخن دلنشین
سلام صبح بخیر...🥀🍃🥀
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)🚩🚩🚩🚩
ما ملت امام حسینیم
زود رنجی برای ما پیامی دارد و پیامش این است: دچار خودبزرگ بینی هستیم و کوچکترین مخالفتی را برنمیتابیم چرا که تصور میکنیم هرآنچه که میپنداریم بی شک درست است.
🍃🥀
🥀🍃🥀
🍃🥀🍃🥀🍃
🥀🍃🥀🍃🥀🍃🥀
حاجقاسم4_5951748258962344440.mp3
زمان:
حجم:
8.5M
روز دوم به مدد آقاسید ❤️
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسیار به شهدای گمنام علاقه داشت ؛
هرجا تو مسیر میدید مزار شهید گمنامی هست
مسیرش رو عوض میکرد میرفت زیارت
قبل از اینکه از پادگان همدان
به سمت تهران اعزام بشیم
برای سوریه
داخل پادگان
مزار چند شهید گمنام بود
به پیشنهاد دوستان رفتیم کنار مزار شهدا
توسلی داشته باشیم
به پیشنهاد بچه ها از جمله سید
شروع به خواندن کردم
ناخودآگاه مسیر روضه ی من عوض شد
روضه حضرت رقیه رو خوندم ؛
بچه ها حالت عجیبی داشتن
شور و شوق عجیبی بین بچه ها بود
سید تو اون جمع حالت عجیب تری داشت
خیلی گریه کرد ؛
صدای زجه هاش رو می شنیدم .
روضه تموم شد ،
سید هنوز تو حال و هوای خودش بود
با همون چشمان اشکبار اومد سراغ من و گفت :
شیخ دیگه دوست ندارم شهید بشم !!
آخه من کجا و این شهدا کجا ؟؟
این شهدای گمنام از همه چیزشون
حتی اسم و رسمشون گذشتند و شهید شدن
اما حالا کسی مثل من آرزو کنه که شهید بشه و
اسم شهدا رو بدنام کنه ؟؟
کلمه شهادت مقدسه ، حیف اسم شهید بیاد دنبال اسم من …
سید صحبت میکرد و
من مبهوت از نگاه زیبای سید
به شهادت بودم
گفتم سید جان
تو که بارها پیش خودم آرزوی شهادت کردی
من سالها می شناسمت
در به در تو راهیان نور و…
دنبال شهدا هستی و
آرزو میکنی بهشون برسی
اما حالا …
شهید_سید_میلاد_مصطفوی
#شهدا
#شهیدسیدمیلادمصطفوی
#آقاسیدمیلادمصطفوی🫀
#مهمانشام
#شهدای_مدافع_حرم
#مذهبی
#اکسپلور
هدایت شده از سخن دلنشین
سلام صبح بخیر...🌱🍃🌱
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)🚩🚩🚩🚩
ما ملت امام حسینیم
ذکر خداوند که ارامش بخش دلهاست را فراموش نکنیم.
🍁🍂
🍂🍁🍃
🍃🌱🍁🍃🌱
🍃🌱🍂🍃🌱🍂🍃
حاجقاسم4_5951748258962344440.mp3
زمان:
حجم:
8.5M
روز سوم به مدد آقاسید ❤️
هدایت شده از حسینیهیشُهدا .
حوصلهیشرحِقصهنیست
تربتبیاورید؛خاکیبهسرکنیم!
#آشفتگیهدیگهبایدببخشید
#128❤️🩹
حاجقاسم4_5951748258962344440.mp3
زمان:
حجم:
8.5M
روز چهارم به مدد آقاسید ❤️
هدایت شده از - حضرتِ۱۱۰ 🇵🇸 -
نوشته بود ؛
یادمون نره مردم جنوب چقدر برامون خون دادن :)
از خون دادن بهشون دریغ نکنیم..