_جنگ تمام شود؟!
ما در خیابانیم
_اعلام پیروزی کنند؟!
ما در خیابانیم
_توافق کنند؟!
ما در خیابانیم
_دولت بگه برید خونه؟!
ما در خیابانیم
_استاندار بگه برید؟!
ما در خیابانیم
_فرماندار بگه برید؟!
ما در خیابانیم
_بگن میکشیمتون؟!
ما در خیابانیم
_مذاکره کنن؟!
ما در خیابانیم
ما کلا در خیابانیم
فقط اگر رهبری گفتن
به خانه بروید میرویم✌️🏻🇮🇷
در تبِ حادثهها مثل برادر هستی
و برای وطنم مالک اشتر هستی
آه ! لبنانِ سراسر شرف و مهر و وفا
تو عزیزِ دل ایران دلاور هستی
ساجده زنگیآبادی
هدایت شده از |أَشْکْ|
•
گفت:
ما در کنار
"حزبالله"
پیروزیم،
و مـــــــــــا
"حزبالله" را
تـــــــــنــــــها
نمیگذاریم،
اصــن مــــــا
خودمـــــــــــان
"حزباللهیم!"
@ashk128_ir
هدایت شده از Sarve Androidi
43.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ این نقشه باید در مقطع ابتدایی تدریس شود
▶️ قسمت اول «قرن جدید»
🎙استاد حسن عباسی
@HokmranOnline
حسینیهیشُهدا .
زیارت عاشورا .
دیروز فراموش کردم
امروز دوازدهمین زیارت عاشورا ❤️
هدایت شده از حامیان امام خامنهای
☑️ امام سیدمجتبی خامنهای با تدبیر موافقت با مذاکرات سه کار بزرگ انجام دادند:
۱. موافقان تسلیم را تسلیم کردند! کسانی که معتقد بودند راه دیگری نیست و البته آمریکا هم حاضر به دادن امتیاز است، در عمل روشن شد آمریکا فقط امتیاز میخواهد و هیچ حقی برای ایران قائل نیست.
۲. به مردم عملا نشان داده شد که آمریکا دنبال توافق نیست؛ تسلیم و ذلت ایران را میخواهد.
۳. برای افکار عمومی دنیا نشان دادند که آمریکا هم تجاوز کرده است و هم امتیاز میخواهد و اهل مذاکره و توافق نیست.
🇮🇷 حامیان مقام معظم رهبری👇🏻
https://eitaa.com/joinchat/3386049439Cfa40adc9b9