+کاشکی ما یه جور دیگه باهم آشنا میشدیم و میتونستیم بهترین دوستای همدیگه باشیم.
_کاشکی... .
+الان نمیتونیم!؟.
-نه،نمیتونیم چون ما برای همدیگه یادآور خاطرات رنجآور زندگیمونیم.
چجوریه که وقتی وارد چنلت میشم انگار وارد جنگلی شدم که نور خورشید به زمینش تابیده و گربه ها همونجا چرت زدن؟چجوریه که هروقت پست میزاری هر اتفاقی که افتاده بود رو فراموش میکنم همه ی پست هات رو سیو میکنم؟چجوریه که هم خودت هم چنلت انقدر خوش وایبین؟😭✨
★