چجوریه که وقتی وارد چنلت میشم انگار وارد جنگلی شدم که نور خورشید به زمینش تابیده و گربه ها همونجا چرت زدن؟چجوریه که هروقت پست میزاری هر اتفاقی که افتاده بود رو فراموش میکنم همه ی پست هات رو سیو میکنم؟چجوریه که هم خودت هم چنلت انقدر خوش وایبین؟😭✨
★
آخه مگه میشه چنل به این نازی، به این خوش وایبی، که آدمو یاد پیک نیک توی یه روز بهاری میندازه وجود داشته باشه؟:)))
★
الهه ی خیال𖦹
میفهمید جایی بیگناهی را کشتهاند.
و در نهایت آنانی که در خیابان جان دادند،
میل بیشتری به زندگی کردن داشتند؛