چه الان که این رسانههای منحط وظیفهی #تحریف_امام و همینطور #تحریف_مبانی_اسلام_ناب رو برای بقای اسلام سرمایهداری و اسلام آمریکایی در ایران بر عهده گرفتن.
اینا نمیخوان بفهمن انقلاب یعنی دگرگونی و تغییر ماهیت اساسی.
یعنی انقلاب همیشه با جنگ نیست.
کاری که پیامبر انجام دادن انقلاب بود ولی نه با چنگ.
آدم انقلابی دنبال تحوله ساختاریه نه دنبال جنگ.
این چیزیه که رسانهی منحط دوست نداره بفهمه.
وقتی شما به پیام حضرت امام(در خصوص قطعنامهی ۵۹۸) نگاه میکنید، متوجه میشوید که این پیام بیشتر از آنکه ناظر به گذشته (جنگ) باشد، ناظر به آینده است.
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۲۹
#یک_قاچ_کتاب
امام پذیرش قطعنامه را یک نقطهی شروع جدیدی برای انقلاب اسلامی میداند که تمام شاخصههایش برای امام(ره) مشخص است و بر اساس آن طراحی کرده است.
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۳۰
#یک_قاچ_کتاب
در دوران شاه، فشارهای ساواک و فشارهای امنیتی و... بود؛ در دوران جنگ هم حوادث مربوط به جبههها، خطکشی بود که میتوانست صادق را از ناصادق جدا کند و نیروهای مخلص را غربال کند.
حال در پایان جنگ این فرصت ویژه نیروسازی دیگر تمام شده بود.
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۳۱
#یک_قاچ_کتاب
امام با همین آسیبشناسی و ویژگیهای جدیدی که پیش رو داشت، شروع به سازماندهی کرد که آن دو بعد اصلی داشت:
یوی بعد معرفتی و یکی بعد سازمانی.
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۳۱
#یک_قاچ_کتاب
هدایت شده از سعیدیسم ✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😭جلوی دختری..
مادری رو بخاطر امر به معروف و حجاب زدند...
🏴دو روز بعد از عاشورا
🚩بعد از قیام غیرت ...
🔥خونمان به جوش آمد.
⚠️گفته می شود ضاربان به سرعت آزاد شدند. امیدوارم راست نباشد.🤬
😓خاک بر سر ما ...
😡امت حزب الله کربلا اینجاست.
👈شیراز، نارنجستان قوام
این مجموعه زیر نظر دانشگاه شیراز می باشد.
✅ کانال #سعیدیسم :
@saeedism
امام خمینی(ره) بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸:
امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار و جنگ پا برهنهها و جنگ مرفهین بیدرد شروع شده است.
تنگهی احدی پدید آمد که با اینکه امام(ره) راجع به آن تذکر داده بود، دور خوردند و خودشان هم نفهمیدند از کجا خوردند! به نظر میرسد یکی از این تنگه احدها که نیروهای انقلاب درگیر آن شدند، مسأله رفاهزدگی مسئولین است و این با مبارزه با رفاهطلبی سازگار نیست.
#جدال_دو_اسلام
#یک_قاچ_کتاب
شما مردمی بودن انقلاب را از آن گرفتی، نمیتوانی ابزارهای صرفا حکومتی بعضی از آرمانها را پیاده کنی. اما در نگاه عدهای از نخبگان سیاسی و اقتصادی اینچنین نیست و فقط حکومت و دولت است که تصمیم میگیرد و مردم باید در پیچ و خم روزمرگی گم شوند.
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۴۲
#یک_قاچ_کتاب
وقتی امام خامنهای میگن که اقتصاد ما باید مردمی باشه و دست مردم باشه؛
دقیقا همین نکته رو گوشزد میکنن.
آقا سه سخنرانی پشتسرهم دربارهی امر به معروف و نهی از منکر دارند کاملا خطاب به مردم است، با این استراتژی که امر به معروف و نهی از منکر باید فراگیر شود و همه مردم باید این کار را انجام دهند و نباید به تعدادی سازمان و نهاد حکومتی خاص منحصر بشود.
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۴۲
#یک_قاچ_کتاب
رهبری اخطار میدهند که چهارتا موی یک خانم تمام منکرات نیست؛ منکرات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی هم داریم.
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۴۳
#یک_قاچ_کتاب
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
سوال: آیا تورم در بلند مدت بر قیمت همه تولیدات (اعم از کالاها و خدمات) تاثیر دارد؟
پاسخ: بله. زیرا کاهش ارزش پول را سبب می شود و این یعنی افزایش قیمت همه کالاها و خدمات.
سوال: چرا خدمت مادر در خانه قیمتش بالا و پایین نمی رود؟ چرا خدمت خادمین حرم اهلبیت قیمتشان بالا و پایین نمی رود؟ چرا قیمت چای اربعین بالا و پایین نمی رود؟ چرا قیمت سفره اباعبدالله بالا و پایین نمی رود؟ چرا قیمت و پول و بازار نمی تواند بر اینها استیلا پیدا کند؟
پاسخ: رابطه اعضاء خانواده را دیده اید؟
پول در این رابطه کاملا بی معناست!
مثلا مادر از فرزندش در ازای عشق و محبت و خدماتش پول درخواست نمی کند!
برادر به برادرش خدمت نمی فروشد و جانشان را تقدیم هم میکنند!
کسی که در هوای قرآن و روایات اسلامی کمی تنفس کرده باشد تصدیق میکند که اسلام جامعه را هم همینگونه میخواهد!
جامعه ای که در آن روابط بازاری نیست. بلکه از جنس اخوت و تعاون و محبت است. از جنس یاریگری است. در حقیقت روابط فرهنگی است و اقتصاد معلول دست چندم این روابط است.
در چنین شرایطی تورم بی معناترین پدیده است. در چنین شرایطی به تعبیر حضرت آقا سطح نیازهای انسان ها لطیف تر و عمیق تر می شود. در چنین شرایطی معیار سنجش ارزش پول و قیمت نخواهد بود. در چنین شرایطی تبادل و رابطه بین افراد فراتر از ارزش یک اسکناس یا یک مثقال طلا خواهد بود.
چاره ای نیست! تا به این سطح از درک و عمل نرسیم ظهور بی معناست. حداقل باید به درکش برسیم و طلبش کنیم و در حد وسع عمل کنیم.
#اقتصاد_فرهنگی
♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷
💠 @h_abasifar
رفاهطلبی مدیران را سکوت عدهای که خود اهل رفاهطلبی و دنیازدگی نبودند دامن زد؛ یعنی اگر بسیجیان در وسط میدان میماندند تا فضلیتهای انقلاب زنده بماند و بچه حزباللهیها ساکت نمینشستند؛ این اتفاقات نمیافتاد.
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۴۳
#یک_قاچ_کتاب
انقلاب اسلامی و به تبع آن جنگ آمده بود بین حوزههای مختلف فردی و اجتماعی جمع کرده بود:
معنویت و عدالت، حماسه و عرفان و فرد و جامعه
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۴۴
#یک_قاچ_کتاب
مجموعه حرکتهای فکری، اندیشهای، فرهنگی، نظری و رسانهای که بعد از این شکل گرفت، باید با تکیه بر همین مبانی (جمع بین حوزههای مختلف) شکل میگرفت اما برعکس شد.
عدهای فقط به معنویت دفاع مقدس پرداختند و از ابعاد دیگر آن غافل شدند و در طرف دیگر هم سنگرهای نظری محض به وجود آمد.
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۴۴
#یک_قاچ_کتاب
سیدالشهدا(ع) از همان روز اول که قیام کردند برای این امر، انگیزهشان اقامه عدل بود.
امام خمینی(ره)
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۵۱
#یک_قاچ_کتاب
کسانی که واقعا مسلمان هستند و واقعا علاقهمند به اهل بیت عصمت و به پیغمبر اسلام هستند؛
از هر مذهبی که هستند؛
باید ببینید صاحب مذهب چه کرد،
موسی بن عمران در زندگیاش چه کرد،
حضرت ابراهیم در زندگیاش چه کرد؛
تمام اینها قیام کردند در مقابل جور، در مقابل ظلم.
امام خمینی(ره)
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۵۳
#یک_قاچ_کتاب
آنهایی که خیال میکنند سیدالشهدا برای حکومت نیامده، خیر؛ اینها برای حکومت آمدند؛
برای اینکه باید حکومت دست مثل سید الشهدا باشد؛
مثل کسانی که شیعهی سیدالشهدا هستند باشد؛
اصل قیام انبیا از اول تا آخر همین بوده است.
در طبیعت قیام انبیا (قیام مسلحانه یا غیر مسلحانه) در مقابل همهی کسانی که به جور داشتند مردم را از بین می بردند باشد.
امام خمینی(ره)
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۵۴
#یک_قاچ_کتاب
مسلمانها میبینند که این دولتهای بزرگ؛
این قدرتهای بزرگ؛
کسانی که فرمانبردار آنها هستند؛
الان با مسلمین،
با مردم؛
با مستضعفین؛
حتی با آن کسانی که مال خودشان هستند چه میکنند.
تمام اینها در ظاهر میگویند ما اقامهی عدل میخواهیم بکنیم.
اما چه عدلی؟
عدل آمریکایی.
یعنی هر کس منافع مملکتش را به ما داد؛
ما او را قبول داریم!
امام خمینی(ره)
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۵۴
#صفحه_۵۵
#یک_قاچ_کتاب
زندگی همهی انبیای عالم، از آدم تا حالا؛
همهشان به این معنا بوده است که در مقابل جور؛
حکومت عدل میخواستند درست کنند.
#جدال_دو_اسلام
#صفحه_۵۵
#یک_قاچ_کتاب