eitaa logo
سفیر روشنگری
1.4هزار دنبال‌کننده
7.7هزار عکس
10.5هزار ویدیو
35 فایل
❁﷽❁ تاسیس؛ "۹۸/۲/۸" با موضاعات روشنگرانه در مسیر زندگی متعالی تحرک،پویایی و رشد و کمال... شرایط← @safir_morvarid ارتباط با ما؛← @Zkha1397 کانال دوم و سوم ما با موضوعی بسیار متفاوت← 🥀 @morvaridkhaky 🥪 @ye_loghmeh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روح الله: همه این نابسامانی‌هایی که داریم برای این است که اشتباه کردیم. یک نفر صد در صد در خط اسلام برای ریاست جمهوری پیدا کنید ... @safir_roshangari🇮🇷
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🎥 توصیه و هدیه رهبر انقلاب به خانم نخبه حاشیه‌ای از دیدار مدال‌آوران علمی با رهبر انقلاب @safir_roshangari🇮🇷 .
🔴 حمید نوری آزاد شد این موفقیت مرهون تلاش قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، وزارت خارجه، به‌خصوص است. غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر: حمید نوری که از سال ۹۸ در سوئد در بازداشت غیر قانونی به سر می‌برد، آزاد و تا ساعاتی دیگر به کشور بازخواهد گشت. الحمدالله🤲 @safir_roshangari🇮🇷 .
. 🔴 خواهشا انقدر را مصرف نکنید برخی این روزها شروع به تعریف خاطره از اسطوره‌های تاریخ معاصر ما کرده‌اند. مثلاً چند نفری از حاج قاسم خاطره تعریف می‌کنند که آرزو داشت فلانی رئیس‌جمهور شود و جالب که این نفر آخری می‌گفت برای آن خیلی سعی کرد!! نمی‌دانم این خرج کردن‌ها از حاج قاسم برای چیست! اما این را می‌فهمم که این حرف‌ها اعتباری ندارد چون حاج قاسم با توجه به جایگاهش اساسا برای هر کنشی در انتخابات داشته و این سعی کردن از کجا می‌آید مشخص نیست! عرضم چیست؟! قرار نیست آقا، حاج قاسم و ... را مصرف کنیم تا آن کسی را که دوست داریم بالا بکشیم! حاج قاسم‌ها میراث ماندگاری در جامعه هستند که خرج کردن از آن‌ها در آینده بسیار نزدیک تبعات خواهد داشت. یک زمان بخش بزرگی از نظام خرج رئیس جمهوری شد که در نهایت مسیر دیگری را طی کرد. او الان پیش چشم ماست. بگذارید حاج قاسم‌ها برای مردم بمانند ... ✍ حمیدکثیری @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔸امشب را که شب عرفه هست از دست ندهید 🔸سه خصوصیت مهم شب 🔸گفتاری از مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهرانی @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیلی: در زمینۀ حجاب نباید از آخر با ماجرا برخورد کرد بلکه دولت من از ۱۳۰ دستگاه فرهنگی خواهد خواست که توضیح بدهند چه کرده‌اند 🔹در زمینۀ حجاب نباید سلیقه‌ای برخورد کرد، قانون فصل‌الخطاب است. اگر قانون هم نقطۀ ضعف دارد باید آن را برطرف کرد. 🔹غربی‌ها به موضوع زن در ایران خیلی حساسیت نشان می‌دهند و اما وقتی رژیم صهیونیستی هزاران زن را می‌کشد با او عکس یادگاری می‌گیرند و تازه کمک هم می‌کنند. @safir_roshangari🇮🇷 .
💠 اعمال مهم شب و روز @safir_roshangari🇮🇷 .
✋ کوفیــان در دلشــــان کـیـنــه زهراست، نیا مسلمـــت را بنگـــر بی کس و تنهاست، نیا کار این بی صفتـان سَب عمـویم علی ست بِین شان بُغض علی واضح و پیداست، نیا (ع)🥀 🥀 @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍امام صادق علیه السلام : از مشاجره كردن بپرهيزيد كه آن دل را مشغول مى كند و موجب نفاق مى شود و كينه به بار مى آورد. 📚الکافي ج2 ص301 @safir_roshangari🇮🇷
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔖منبر کوتاه 🔖 🔅چه کسی سوال و جواب نداره؟! 🌹صلی الله علیک یا اباعبدالله @safir_roshangari🇮🇷