eitaa logo
سفیر روشنگری
1.3هزار دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
10.7هزار ویدیو
35 فایل
❁﷽❁ تاسیس؛ "۹۸/۲/۸" با موضاعات روشنگرانه در مسیر زندگی متعالی تحرک،پویایی و رشد و کمال... ارتباط با ما؛← https://harfeto.timefriend.net/1 کانال های دیگر ما با موضوعی بسیار متفاوت← 🥀 @morvaridkhaky 🥪 @ye_loghmeh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بوی فتنه ۸۸ از اردوگاه بلند شد ...😡 📌 ظریف : شنبه هفته آینده پزشکیان رئیس جمهور است. @safir_roshangari🇮🇷 .
مسئله شخصی در کار نبوده این جماعت ذاتا هوچی گرن بالاخره یه جوری باید رأی جمع کنند دیگه... @safir_roshangari🇮🇷 .
⭕️ حمایت حجت الاسلام قاسمیان از دکتر سعید جلیلی درباره انتخاب نامزد اصلح، 🔹پس از تامل و بررسی‌های فراوان، برای حفظ دستاوردها و امتداد راه شهید ، با احترام و ارادت به همه نامزدهای جبهه انقلاب، خصوصا برادر مجاهد و بزرگوارم، مدیر اجرایی کم نظیر جناب آقای دکتر قالیباف، اعلام می‌دارم که انتخاب بنده، برادر عزیز و انقلابی‌ام، جناب آقای دکتر است 🔹برای توضیح آن که، امتداد مسیر شهید رئیسی عزیز، تنها با دو گوهر زیر ممکن خواهد بود و من جمع این دو را در اندیشمند انقلابی و سیاستمدار متقی، آقای دکتر جلیلی یافتم. این دو گوهر عبارتند از: 🔹۱.لزوم درک عمیق از مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تطبیق بر اکنون انقلاب: وجه ممیز یک رئیس‌جمهور انقلابی، فهم عمیق نسبت به مبانی انقلاب اسلامی است. بدون این سرمایه ارزشمند، با هر میزان از توانمندی، امکان لغزش‌ها افزایش یافته و خطر عقب‌نشینی و واپس‌روی در آرمان‌ها فراوان می‌شود. 🔹۲.ایمان به پیشران‌های اصلی و اصیل انقلاب اسلامی‌، یعنی جوان مومن انقلابی و نسبت برقرار کردن متقابل با آنها: آن درّ نایابی که توان فتح قله‌ها و جهش ایران اسلامی، به سمت آرمان‌های رفیع انقلاب را فراهم می‌دارد، جوانان مومن و مکتبی کشورند. این سرمایه است که هر تهدیدی را به فرصت فراهم کرده و موانع راه پیشرفت را برطرف نموده و جمهوری اسلامی عزیز را به سمت قلل رفیع کرامت به پیش‌می‌راند. 🔹امروز، نامزدی که بنظر می‌رسد بیش از همه دارای این دو سرمایه گران‌بهاست، جناب آقای دکتر سعید است. ✍قاسمیان @safir_roshangari🇮🇷 .
این آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی ایسپا مربوط به ۲۹ و ۳۰ خرداد است. گزارشی از مرکز افکارسنجی متا نیز دیروز منتشر شد که کاملا معتبر است. من اصل گزارش را دیدم و نتایج همان است که منتشر شده، اما متا بنا به دلایلی مجبور شد! آن را نه تأیید و نه تکذیب کند! امیدوارم امروز بخش‌های دیگری از اصل آن گزارش منتشر شود هر دو گزارش تقویت‌کننده یک نتیجه بودند. صدرنشینی سعید جلیلی در افکارسنجی‌ها ... @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آذرجهرمی چقدر دقیق گفت ؛ نشنیدن و هلهله کردن با هدف قطع صدای مظلوم، از سنت‌های معاویه بود. @safir_roshangari🇮🇷 .
آقای ظریف! به این تصاویر خوب نگاه کنید؛ مگر می‌شود مردم برای ۳ سال فلاکت این‌طور به خیابان بیایند؟ ملت قدردان خادمی هستند که ایران را از ۸ سال خسارت محضی که شما باعث و بانی‌اش بودید نجات داد👌 @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی سوادی آقای پزشکیان 🤦‍♂️ یه روزی، ازاعضای ستاد ایشون با وقاحت تمام تهمت بی سوادی رو به شهید مون زدن @safir_roshangari🇮🇷 .
🔴 کریم باقری با منتشر کردن استوری در صفحه اینستاگرامی خود، اخبار منتشر شده توسط رسانه های اصلاح طلب مبنی بر حضورش در ستاد پزشکیان و حمایت از او را تکذیب کرد 🔰 اصلاح طلبان از چند روز قبل در تلاش هستند تا با استفاده از هنرمندان و ورزشکاران مثل سال 1396 برای خودشان رای جمع کنند صداقت @safir_roshangari🇮🇷 .
. پزشکیان رئیس جمهور بشه چهار سال باید بذاره اول کارشناسان رو پیدا کنه و برنامه بنویسه @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. جلیلی: تبریک عرض میکنم پیروزی تیم والیبال را البته اگر برخی نگویند خود آمریکا نخواست پیروز شود @safir_roshangari🇮🇷 .
. جلیلی: چرا باید کسی که چندتا ماشین داره کلی یارانه بنزین بگیره. ولی اون 43 درصدی که ماشبن ندارن از یارانه سوخت استفاده نکنن. این بی عدالتیه @safir_roshangari🇮🇷 .
👍تو را چه شده است ابواسحاق؟ هیچی ، پزشکیان در مناظره، حسن روحانی را شهید کرد😂 @safir_roshangari🇮🇷 .
پورمحمدی : طرح هاتون بدین ما اجرا کنیم قاضی‌زاده: دست غیر‌خودی بدیم معلوم‌نیس چی در بیاد 😎😎😎 @safir_roshangari🇮🇷 .
🔹اقای پورمحمدی توی مناظره چطور داره توییت میزنه ؟؟ می گفتن امنیتی ها خطرناک هستن ولی من باور نمیکردم 😉 @safir_roshangari🇮🇷 .
دوستان تا اینجای مناظرات من فهمیدم همه کاندیداها از شرایط کشور ناراحتن و ما مردم واقعا بدعمل کردیم @safir_roshangari🇮🇷 .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
-بسي‌زیباستتوچقدرمردي‌؛ یااباعبدالله 🍃صلی الله علیک یا ابا اعبدالله الحسین علیه السلام 🍃 @safir_roshangari🇮🇷 .