eitaa logo
سفیر روشنگری
1.3هزار دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
10.7هزار ویدیو
35 فایل
❁﷽❁ تاسیس؛ "۹۸/۲/۸" با موضاعات روشنگرانه در مسیر زندگی متعالی تحرک،پویایی و رشد و کمال... ارتباط با ما؛← https://harfeto.timefriend.net/1 کانال های دیگر ما با موضوعی بسیار متفاوت← 🥀 @morvaridkhaky 🥪 @ye_loghmeh
مشاهده در ایتا
دانلود
این آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی ایسپا مربوط به ۲۹ و ۳۰ خرداد است. گزارشی از مرکز افکارسنجی متا نیز دیروز منتشر شد که کاملا معتبر است. من اصل گزارش را دیدم و نتایج همان است که منتشر شده، اما متا بنا به دلایلی مجبور شد! آن را نه تأیید و نه تکذیب کند! امیدوارم امروز بخش‌های دیگری از اصل آن گزارش منتشر شود هر دو گزارش تقویت‌کننده یک نتیجه بودند. صدرنشینی سعید جلیلی در افکارسنجی‌ها ... @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آذرجهرمی چقدر دقیق گفت ؛ نشنیدن و هلهله کردن با هدف قطع صدای مظلوم، از سنت‌های معاویه بود. @safir_roshangari🇮🇷 .
آقای ظریف! به این تصاویر خوب نگاه کنید؛ مگر می‌شود مردم برای ۳ سال فلاکت این‌طور به خیابان بیایند؟ ملت قدردان خادمی هستند که ایران را از ۸ سال خسارت محضی که شما باعث و بانی‌اش بودید نجات داد👌 @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی سوادی آقای پزشکیان 🤦‍♂️ یه روزی، ازاعضای ستاد ایشون با وقاحت تمام تهمت بی سوادی رو به شهید مون زدن @safir_roshangari🇮🇷 .
🔴 کریم باقری با منتشر کردن استوری در صفحه اینستاگرامی خود، اخبار منتشر شده توسط رسانه های اصلاح طلب مبنی بر حضورش در ستاد پزشکیان و حمایت از او را تکذیب کرد 🔰 اصلاح طلبان از چند روز قبل در تلاش هستند تا با استفاده از هنرمندان و ورزشکاران مثل سال 1396 برای خودشان رای جمع کنند صداقت @safir_roshangari🇮🇷 .
. پزشکیان رئیس جمهور بشه چهار سال باید بذاره اول کارشناسان رو پیدا کنه و برنامه بنویسه @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. جلیلی: تبریک عرض میکنم پیروزی تیم والیبال را البته اگر برخی نگویند خود آمریکا نخواست پیروز شود @safir_roshangari🇮🇷 .
. جلیلی: چرا باید کسی که چندتا ماشین داره کلی یارانه بنزین بگیره. ولی اون 43 درصدی که ماشبن ندارن از یارانه سوخت استفاده نکنن. این بی عدالتیه @safir_roshangari🇮🇷 .
👍تو را چه شده است ابواسحاق؟ هیچی ، پزشکیان در مناظره، حسن روحانی را شهید کرد😂 @safir_roshangari🇮🇷 .
پورمحمدی : طرح هاتون بدین ما اجرا کنیم قاضی‌زاده: دست غیر‌خودی بدیم معلوم‌نیس چی در بیاد 😎😎😎 @safir_roshangari🇮🇷 .
🔹اقای پورمحمدی توی مناظره چطور داره توییت میزنه ؟؟ می گفتن امنیتی ها خطرناک هستن ولی من باور نمیکردم 😉 @safir_roshangari🇮🇷 .
دوستان تا اینجای مناظرات من فهمیدم همه کاندیداها از شرایط کشور ناراحتن و ما مردم واقعا بدعمل کردیم @safir_roshangari🇮🇷 .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
-بسي‌زیباستتوچقدرمردي‌؛ یااباعبدالله 🍃صلی الله علیک یا ابا اعبدالله الحسین علیه السلام 🍃 @safir_roshangari🇮🇷 .
قالَ الباقِر عليه السلام: ✨ كُلُ عَيْنٍ باكِيَةٌ يَوْمَ القِيامَةِ اِلاّ ثَلاثَ عُيُونٍ: عَيْنٌ سَهَـرَتْ فِى سَبـيلِ اللّه ِ. وَ عَيْنٌ فاضَت مِنْ خَشْيَةِ اللّه ِ. وَ عَيْنٌ غَضَّتْ عَنْ مَحارِمِ اللّه ِ. 🌱روز قيامت همه چشم ها گريان است مگر سه چشم: چشمى كه در راه خدا بيدار مانده است، چشمى كه از خوف خدا گريسته است، چشمى كه از محارم الهى فرو بسته شده است. 📚[معدن الجواهر و رياضة الخواطر، ص 34.] @safir_roshangari🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 🎥 : دیروز گفتند که ۳ سال اخیر فلاکت بوده! این‌ها خودشان دلار ۳ هزار تومانی را تحویل گرفتند و ۳۰ هزار تومان تحویل دادند ▪️◾️▪️ ▪️سال ۹۲ وعده دادند ما بیاییم چرخ اقتصاد و سانتریفیوژ با هم می‌چرخد. سانتریفیوژها را از ۱۹ هزار تا رساندند به ۳ هزار تا و بتن هم ریختند. ▪️در اقتصاد هم دلار را از ۳ هزار تومان رساندند به ۳۰ هزار تومان. تحریم‌ها آن موقع ۸۰۰ تا بود تحریم‌ها را رساندند به ۱۵۰۰ تا که هیچ، خودشان هم تحریم شدند. بعد این‌ها می‌گویند ۳ سال اخیر فلاکت بوده. | @safir_roshangari🇮🇷