eitaa logo
سفیر روشنگری
1.5هزار دنبال‌کننده
8.1هزار عکس
11.2هزار ویدیو
35 فایل
❁﷽❁ تاسیس؛ "۹۸/۲/۸" با موضاعات روشنگرانه در مسیر زندگی متعالی تحرک،پویایی و رشد و کمال... ارتباط با ما؛← @Zkha1397 کانال های دیگر ما با موضوعی بسیار متفاوت← 🥀 @morvaridkhaky 🥪 @ye_loghmeh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ سنگین استاد کلامی به توهین پزشکیان فریب خورده ی نا آگاه این رو وایرال صد در صدی کنید @safir_roshangari🇮🇷 .
استوری یکی از طرفداران آقای پزشکیان که با مناظره دیشب نظرش کاملا عوض شد @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺فقط کسانی که می‌فهمند از نظر تاریخی کجای زمان ایستادند، قادرند در تصمیمات آخرالزمانی خود درست انتخاب کنند: والسلام! | @safir_roshangari🇮🇷 .
❤️ هم‌اکنون؛ رسانه KHAMENEI.IR 🗓 به مناسبت دیدار اخیر اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم 📢 روایت رهبر انقلاب از نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تعلیم نرم‌افزار مقاومت در منطقه و شکست دادن طرح بزرگ آمریکا موسوم به خاورمیانه‌ی جدید @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥چاقو کشی انتخاباتی قصاب😂🤣 ❌مردم دیگه این دوره تحملشون رو از دست دادند🤬 🤬بیا این میکروفون رو...🤬🤬😅 ✅عجب کلیپی نبینی ضرر گردی @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برنامه های اقتصادی آقای پزشکیان به روایت حامیان و طرفداران دو آتیشه ایشان به همایش انتخاباتی آقای پزشکیان رفتیم و از حامیان، راجع به برنامه‌های اقتصادی ایشان سوال پرسیدیم! جواب ها بسیار قابل تامل بود/ چگونه کشور را می‌شود به آقای پزشکیان سپرد، درحالی که طرفداران دو آتیشه ایشان هم نمی‌دانند برای اقتصاد و معیشت مردم چه خواهد کرد؟ @safir_roshangari🇮🇷 .
🔴 !! 🔴 خطای سهوی یا باور راهبردی؟ پزشکیان گفت: شهادتِ ربطی به برجام نداشت و چون موی دماغ آمریکایی‌ها در منطقه شد، او را شهید کردند. فارغ از اینکه پزشکیان توهین کرد یا نه، این کلام حاوی چند نکته مهم است: 1️⃣ این جمله تلویحاً به آمریکایی‌ها می‌دهد که هر مزاحمِ سر راه‌شان را ترور کنند. پزشکیان در حال توجیه رفتار آمریکایی‌ها بود ... 2️⃣ این جمله کتمان واقعیت بود! پزشکیان نگفت که آمریکایی‌ها با تشکیل داعش پس از سوریه و عراق به دنبال حمله به ایران بودند‌. پزشکیان نگفت مجاهدت شهید سلیمانی و مدافعان حرم باعث شد بلایی که سر سوریه و عراق آمد، سر ایران نیاید. پزشکیان نگفت که شهید سلیمانی در مقابل یک برنامه مهم علیه امنیت ملی و تمامیت ارضی کشور ایستاد و آن را خنثی کرد.‌ 3️⃣ پزشکیان با نادیده گرفتن این موضوع، عملاً نظام در منطقه را زیر سوال برد! عجیب بود ... 4️⃣ موی دماغ یک اشتباه لفظی مرتکب شده توسط پزشکیان نبود، بلکه این جریان در مواجهه با تهدیدات را نشان می‌داد. مدلی که می‌گوید نباید موی دماغ زورگوها بشویم و خودمان و ژنرال‌مان را توسط امثال ظریف خلع سلاح کنیم!! مدلی که منطق قدرت را فهم نمی‌کند و به دنبال ذلت ایران است. مدلی که می‌گوید ما باید خوار و خفیف باشیم تا زنده بمانیم! برایم عجیب بود که برخی این‌ها را ندیدند و این منطق را فهم نکردند! بله، نشدن منطق و باور جریان غربگراست، حتی اگر شما را زبون و ذلیل کنند، حق تو را بخورند، به تو حمله کنند و بخواهند تکلیفت را یکسره کنند، باز هم دلیلی ندارد با ایشان مبارزه کنی ... حمید کثیری @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلید اسرار😇 این قسمت جا انداختن با آرامش!!🤣😂 📍پ.ن؛ اینو تا می‌تونید پخش کنید تا بعدا کسی نگه ندیده بودم یا نمی دونستم. @safir_roshangari🇮🇷 .
پویش توسل به شهدا در شب قدر انقلاب اسلامی 💌وعده ما: 📆 پنجشنبه، ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ مزار شهدای سراسر کشور توسل به شهدا و استعانت از مادران شهدا در گلزار شهدا🌹 📥 جمعه، ۱۵ تیرماه حضور به نیابت از شهدا در محل‌های رأی گیری @safir_roshangari🇮🇷 .
492.6K
✅ توضیح پویش توسل به شهدا 🌷 به نیابت از شهدا 🌷 @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غیرت من قبول نمیکنه، غیرت بقیه ترکها هم قبول نمیکنه که مهمونمون (شهید رئیسی) بخاطر ما جونشو بده و ما رای خودمونو به دشمنانش بدیم. بعضیا به غیرتشون بربخوره 😐 @safir_roshangari🇮🇷 .
راهبُرد ملانصرالدینی دکتر پزشکیان در برخورد با آمریکا و غرب😅 ملانصرالدین الاغی داشت که آن را فروخت، خریدار الاغ از ملانصرالدین پرسید : اگر الاغت جفتک زد، چه کارش کنم؟ مُلا گفت: زبانش را بدانید و با او صحبت و گفتگو کن و علفش را بیشتر کن!!!😄 خریدار الاغ: اگر گاز گرفت چه ؟ مُلا گفت : با او صحبت و گفتگو کن و علفش را بیشتر کن!!! خریدار الاغ: اگر بار نبرد چه ؟ مُلا گفت : با او صحبت و گفتگو کن و علفش را بیشتر کن!!! خریدار الاغ: اگر سرو صدای (عر عر) زیاد کرد چه ؟ مُلا گفت: با او صحبت و گفتگو کن و علفش را بیشتر کن!!! راه برد آقای دکتر پزشکیان در مقابل با آمریکا و غرب مجری: اگر آمریکا در برجام به تعهداتش عمل نکرد چه میکنید ؟ پزشکیان: گفتگو و مذاکره می‌کنیم و امتیاز بیشتر می‌دهیم. مجری: اگر آمریکا تحریمها را بیشتر کرد چه می‌کنید؟ پزشکیان: گفتگو و مذاکره می‌کنیم و امتیاز بیشتر می‌دهیم. مجری: اگر آمریکا مانع مبادلات ارزی شد چه ؟ پزشکیان: گفتگو و مذاکره می‌کنیم و امتیاز بیشتر می‌دهیم. مجری: وقتی سردار سلیمانی را ترور کرد چه ؟؟ پزشکیان : او‌که موی دماغ بود ولی با آمریکا گفتگو و مذاکره می‌کنیم و امتیاز بیشتر میدهیم. بیچاره ملتی که رئیس جمهورش چنین کسی باشد 😔❗️ @safir_roshangari🇮🇷 .
. :اقای پزشکیان چرا به کشور میگی قفس؟ پزشکیان:یعنی شما با تحریم پرواز میکنید ؟ @safir_roshangari🇮🇷 .
. دکتر : امتیاز چی میخوای بدی که تحریم بردارن؟ هزار تا امتیاز دادین؟ تهش ک چی؟ پزشکیان : بحثا فایده نداره @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥جلیلی خطاب به پزشکیان: شما هیچ برنامه ای برای رشد کشور ارائه ندادید @safir_roshangari🇮🇷 .
جلیلی: ظریف به هشدار من برای جلوگیری از حمله به سفارت عربستان عمل نکرد : 🔹مگر دوستان شما نمی‌گفتند که مسکن مهر مزخرف است و افتخار می‌کردند که مسکن نمی‌سازیم؟ همینها الان در ستاد شما هستند. 🔹آقای پزشکیان! اینها را مردم می‌دانند! 🔹دولت آقای روحانی و همین آقای ظریف به هشدار من برای جلوگیری از حمله به سفارت عربستان عمل نکرد و آن افتضاح به بار آمد. @safir_roshangari🇮🇷 .
. فرق صحبتِ کارشناسی و ادبیات چاله‌میدانی را شاهدیم. چرا در برابر استدلال‌های کارشناسی، پوزخند می‌زنید، داد می‌کشید، بحث را منحرف می‌کنید؟ شما امروز در مقام پاسخ‌گو روبه‌روی ما هستید آقای پزشکیان. ما مردم بدهکار شما و دوستانتان نیستیم. @safir_roshangari🇮🇷 .
. پزشکیان: توی ستاد اینا کسایی هستن که از سفارت عربستان رفتن بالا : یکی رو اسم ببر پزشکیان:.... @safir_roshangari🇮🇷 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جلیلی خطاب به پزشکیان: یکی از افرادی که می گویید از سفارت عربستان بالا رفته و در ستاد بنده هستند اسم ببرید @safir_roshangari🇮🇷 .
. : چند وقته میگیم برنامه تون رو ارائه بدین ، برنامه رو پزشکیان نشون داد 4 صفحه ست 😄 @safir_roshangari🇮🇷 .